Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi hun kun hadde lagt på seg 20 gram de siste dagene. 35 gram opp fra fødselsvekt som var for 11 dager siden5/6 er natt slutt. Og natt starter 22/23. Spør hs som har gitt dere beskjed om å vekke. Hvorfor skal dere vekke?
Da ville jeg tatt en telefon til hs. Evt heller vekket et par ganger før mye enn for lite. Lykke tilFordi hun kun hadde lagt på seg 20 gram de siste dagene. 35 gram opp fra fødselsvekt som var for 11 dager siden
Gjorde dette med førstemann. Da ga jeg hver tredje time så lenge jeg selv var oppe, og lot det gå opp til 4 timer fra jeg la meg ca kl 23 til morgen. Fikk feks mat kl 23 - 03 - 07. Men som regel sov han ikke to strekk på 4 timer uansett.
Håper vekta kommer seg raskt, så dere slipper vekking! Opplevde at han spiste mye bedre og generelt var mer fornøyd når han fikk styre selv.
Det er det jeg også ser, ei lita tulle som er stor fornøyd de dagene vi ikke har vekket hele tiden. Nå er det på an igjen. Jeg vekket henne kl 00, hun ammet, skiftet bleie osv til 01, blir det riktig å telle fra kl 1 å da vekke henne kl 5?
Jeg tror man skal telle fra amming til neste amming. Så om du ammet kl 00 skal hun vekkes kl 4. Så fort hun går opp nok ville jeg latt henne sove til hun selv våkner på natt. Og heller vekket på dagen om du må fortsette med det.