Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg vekker ikke mini, men nå skal d sies at han stort sett våkner selv etter ca.2,5-4 timer siden forrige måltid. Han var normalvektig når han kom til og fikk beskjed om at dersom han sov 5-6 timer en gang i blandt gjorde d ingen tingNår han ble veid 6 dager etter vi dro fra sykehuset hadde han lagt på seg 500g, så han legger på seg bra uten å vekkes kan du si
![]()
Det var godt å høreNei. Fikk beskjed om at det er ingen grunn til å vekke et friskt barn.
Med mindre han ikke legger på seg.
Klassisk spørsmål, men vekker dere babyen for mat? På sykehuset sa de at jeg skulle vekke han hver tredje time. Men da sovner han bare ved brystet. Når han våkner av seg selv så er han mer våken og spiser bedre.
De sa faktisk ikke hvorfor. Men vektoppgangen var tilfredsstillende. Får høre med helsesøster jaDu skriver ingenting om en eventuell grunn til at du fikk beskjed om å vekke? Hvis babyen for eksempel gikk ned mer enn "godkjent" de første dagene eller ikke har en tilfredsstillende vektoppgang videre, vil man vanligvis måtte styre litt med vekking for å mate.
Jeg tenker at det uansett er lurt av deg å konferere med helsesøster først (siden vi ikke vet noe om en eventuell årsak til beskjeden om å vekke og ikke kjenner hele bildet).
De sa faktisk ikke hvorfor. Men vektoppgangen var tilfredsstillende. Får høre med helsesøster ja![]()