vekke

tipp

Forumet er livet
[:)]

Høres rart ut i mine ører![:-]

Hørtes ut som noe som kunne skjedd i irak eller noe sånt[8|]

ehm ja..høres litt rart ut spør du meg..[:-]

for det første så får en en tablett som stanser utviklingen hos fosteret før en tar abort og for det andre tror jeg de tømmer hele livmoren og ikke bare plukker ut ett foster for å si det slik, så dette høres veldig usannsynlig ut[&:]

er det kun dere som har hørt denne historien da, siden han tydeligvis ikke vil ha kontakt med dere?
eller er det alle rundt dem som har fått denne historien servert?
kan jo hende de av en eller annen merkelig og syk grunn kun har løyet til dere fordi de ikke liker dere?

Ja, dette ble litt for mye for meg egentlig. Jeg har nå en nevø og en niese som jeg ikke visste skulle komme til denne verden.Så jeg har ikke fått gledet meg, og helelr ikke har jeg kontakt med nevøen min da min bror ikke har kontakt med meg.Han har t o m blokkerte meg på facebooken...[&o] nei..Jeg aner ikke hvorfor..har ikke gjort han noenting..[&o]

ORIGINAL: Black Beauty

for det første så får en en tablett som stanser utviklingen hos fosteret før en tar abort og for det andre tror jeg de tømmer hele livmoren og ikke bare plukker ut ett foster for å si det slik, så dette høres veldig usannsynlig ut[&:]

Ja...var det jeg trodde...[8|]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

er det kun dere som har hørt denne historien da, siden han tydeligvis ikke vil ha kontakt med dere?
eller er det alle rundt dem som har fått denne historien servert?
kan jo hende de av en eller annen merkelig og syk grunn kun har løyet til dere fordi de ikke liker dere?

jeg ville trodd han hadde sagt det til våre besteforeldre da..Men jeg vet ikke. Ingen som har sagt noe,og dte var det helelr ikke sist gang.. Sist gang nå de ventet en gutt,så fikk vi vite det smme dagen som han ble født...av en feiltakelse...

ORIGINAL: Lissyjane

Det høres jo veldig rart ut. Men hvorfor komme opp med hele løgnen om tvillinger og bakterier? Og blokket deg på facen? Blir nesten litt bekymret for de alle tre sitt velvære. Det er ikke normalt å å lyge om noe sånt.

Horfor han blocker meg,det aner jeg ikke. dette har pågått i noen år nå. 5-6 år?? Men hvorofr lyge?? aner ikek..[&o]

Back
Topp