Vekke baby for mat..

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Har ei på 3.5 mnd som pleier å spise hver 3 til 4 time. Nå har hun ikke hatt bæsjebleie siden lørdag og har sovet siden kl 5.. litt usikker på om jeg skal vekke henne eller bare la henne sove...
 
Får hun morsmelk? Isåfall hadde ikke jeg gjort noe med det (så sant hun er i fin form ellers). Barn som ammes kan gå opptil en uke uten bæsjebleie :)
 
Jeg hadde nok prøvd å prakke på henne litt mat i søvne :D
Har hun bra med tissebleier?
 
Får hun morsmelk? Isåfall hadde ikke jeg gjort noe med det (så sant hun er i fin form ellers). Barn som ammes kan gå opptil en uke uten bæsjebleie :)
Hun får kun hipp. Rett etter innlegget kom det en bleie eksplosjon [emoji23] [emoji23] Så hun har nå bæsjet .
Jeg hadde nok prøvd å prakke på henne litt mat i søvne :D
Har hun bra med tissebleier?


Sent from my SM-G955F using BV Forum mobile app
 
Tissebleiene er som bly. Ikke noe i veien med de. Hun er 3.5 mnd og 7 kg, så hun lider ingen nød. Allmenntilstanden er fin. Hun smiler og skravler.

Sent from my SM-G955F using BV Forum mobile app
 
Tissebleiene er som bly. Ikke noe i veien med de. Hun er 3.5 mnd og 7 kg, så hun lider ingen nød. Allmenntilstanden er fin. Hun smiler og skravler.

Sent from my SM-G955F using BV Forum mobile app
Hahaha! Fornøyd liten frøken, både sover og spiser bra :)

Jenta mi sover 8 timer om natta nå, så jeg var så engstelig for om hun fikk i seg nok mat... men hun har lagt på seg et halvt kilo og vokst 3 cm på en måned, så hun får tydeligvis i seg nok når hun er våken. De begynner visst å bli store ;)
 
Hahaha! Fornøyd liten frøken, både sover og spiser bra :)

Jenta mi sover 8 timer om natta nå, så jeg var så engstelig for om hun fikk i seg nok mat... men hun har lagt på seg et halvt kilo og vokst 3 cm på en måned, så hun får tydeligvis i seg nok når hun er våken. De begynner visst å bli store ;)
Mi og sover ca 8 timer om natta. Et lite tenk etter smokk så er hun borte igjen. De justerer seg selv med tiden. Husker jeg var superstressa med førstemann, han er 2.5 år. Har gått bra med Han, så da satser jeg på det gjør det med bolla mi og [emoji1] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji85]
 
Man vekker ikke en sovende baby! [emoji14]

(Med mindre det er medisinske årsaker selvfølgelig.)
 
Man vekker ikke en sovende baby! [emoji14]

(Med mindre det er medisinske årsaker selvfølgelig.)
Det der er litt omdiskutert... i starten fikk jeg beskjed om å vekke henne annenhver time før å amme. Så hjemreisedagen fikk jeg beskjed om at hun skulle ha mat hver 3 time. Så på 6 ukers kontroll så hs at hun bør spise ihvertfall hver 4 time. Jeg har ikke fulgt det siste og har latt henne sove. Noen sier at de skal sove andre ikke. Følger det jeg føler er riktig for meg jeg nå. Hun ble ikke vekket og sov 20 min til før hun våknet av seg selv[emoji178]

Sent from my SM-G955F using BV Forum mobile app
 
Her har ho åtte timer uten mat om natta - som oftest iallefall. Ser ingen grunn til å vekke [emoji4]
Malt i hippen gjør seg forresten her for å unngå forstoppelse [emoji106][emoji4]
 
Back
Topp