Vekk med babykiloene!

Totti

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Føler meg veldig klar for å få vekk disse ekstra kiloene etter to tette svangerskap. Har en sønn på 17 mnd, og ei datter som ble 3 uker i dag. Tenker å starte med litt rolige trilleturer først, for så å øke på litt når kroppen har fått kommet seg litt mer etter fødsel. Det ble en del stillesitting på slutten av svangerskapet, noe som vises på vekta :p
Jeg ammer, så det må bli litt rolig vektnedgang med tanke på det. Satser på at å spise litt fornuftig og å holde meg litt i aktivitet gjør susen :)
Trenger litt ekstra motivasjon for å holde det gående, da jeg som regel er flink til å begynne med før det dabber av, så håper denne dagboka kan hjelpe litt.
Ellers er jeg ei dame på 30 år, 167 høy, vekta ligger på 74-75 kg nå.
Tenker å veie 1 gang i uka for å se om det skjer noe :)

Startvekt: 75 kg

Ønsket vekt: 65 kg


11 juni: 71 kg
24 juni: 70 kg
 
Last edited:
Høres ut som en fornuftig plan du har lagt deg! Jeg heier på deg :hello2
 
Gratulerer med fersk baby! Våren bør kunne by på mange fine trillemuligheter og man forbrenner overraskende (synes jeg) mye kalorier ved å gå.
Heier på deg! :gen014
 
Gratulerer med fersk baby! Våren bør kunne by på mange fine trillemuligheter og man forbrenner overraskende (synes jeg) mye kalorier ved å gå.
Heier på deg! :gen014
Tusen takk :Heartred førstemann var vinterbaby, så gleder meg til mange fine trilleturer i forhåpentligvis fint vårlig vær denne gangen :D
 
Ble dårlig med oppdateringer her, men kommer med en nå!
Lille har nå blitt 3 mnd, så tiden har flydd!
Nå viser vekta 71 kg, men pga lite trilleturer i det siste så står den helt stille :arghh:
Kjenner jeg savner veldig å se det 6-tallet først altså, det går jo riktig vei, men det går jo såå sakte.
Vært mye styr med sovinga til lillemor, så energien har ikke vært helt på topp, men får bare ta meg sammen og komme meg ut på trilletur uansett :)
 
Ble dårlig med oppdateringer her, men kommer med en nå!
Lille har nå blitt 3 mnd, så tiden har flydd!
Nå viser vekta 71 kg, men pga lite trilleturer i det siste så står den helt stille :arghh:
Kjenner jeg savner veldig å se det 6-tallet først altså, det går jo riktig vei, men det går jo såå sakte.
Vært mye styr med sovinga til lillemor, så energien har ikke vært helt på topp, men får bare ta meg sammen og komme meg ut på trilletur uansett :)

Det er bare 3 mnd siden du fikk baby, så synes det uansett er imponerende hva du har fått til ❤️ 4 kg ned er jo kjempebra!

Og dere er inne i en vanskelig periode nå og fremover, så ikke ha for høye krav til deg selv nå ❤️
 
Det er bare 3 mnd siden du fikk baby, så synes det uansett er imponerende hva du har fått til ❤️ 4 kg ned er jo kjempebra!

Og dere er inne i en vanskelig periode nå og fremover, så ikke ha for høye krav til deg selv nå ❤️
Takk for gode ord ❤️
 
Nå viser vekta 69,8 kg. Endelig 6-tallet først, så vidt da :hilarious: godt å se at noe skjer etter å ha stått fast på 71 kg lenge :D
Var på en lengre trilletur med barselgruppa i går, pluss blir en del knebøy og en del gåing rundt om i huset for å få baby til å rape, er ikke sjans at hun raper mens man sitter :p så får jo litt "gratis" der også!
 
Back
Topp