veke13

2016baby

Flørter med forumet
hipphurra for 13 veker på vei trudde aldri eg sku få skriva da men no er eg endelig her!!! Har endo ikje tørt og fortella da offentlig. Kortid har dåke andre fortalt da? Dei nermaste venner og familie veit da jo men er litt redd for og gle meg og sio eg hadde ein MA i veke 12 sist sommer.. Er da forresten fleire som er ca så longt på vei som meg?

Hei! Jeg er 13+6 i dag:-) Har samme følelse som deg, det er fremdeles helt uvirkelig at jeg endelig er her❤️

Har heller ikke offentliggjort det på Facebook eller liknende, det føles ikke naturlig riktig enda. Nå begynner magen å vise ganske godt på meg, så de som ikke vet det enda får se det på meg. Gleder meg til å begynne på jobb igjen i august:p

ja da e litt sånn uvirkelig, hehe! :happy: Har du fått mage?? Eg føle meg bare veldig oppblåst men håpe at magen kjem snikande snart..:happy: Har prøvde og kjenna itte livmora men er ikkje sikker på om eg kjenne rett, kjenner liksom ein liten "kant" litt oppfor skambeine. har du kjent den endo? Me har vertfall ei spennande tid i møte!:) @Lilla86

Ja, nå begynner magen å ta form, og ikke bare se oppblåst ut som den har gjort lenge:p Nei, jeg klarer ikke å kjenne hva som er livmora enda. Nå gleder jeg meg veldig til å kjenne spark etter hvert, vi har en magisk tid i vente!❤️

Back
Topp