Veit jeg er hormonell og

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
at det er sent... men blir litt uvel med tanke på at mannen min er ute med en haug single kamerater i Oslo. Får stadig bilder av kameraten hans, hvor de koser seg glugg! Fikk nettopp bilde av ham og petter pilgård... ikke det at han er homo men veit at det helt sikkert er noen super damer på de festene..så her sitter jeg feit og fin... uff... føler meg så ubrukelig...

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Huff, jeg kan føle med deg. Er ikke sjalu til vanlig, men disse hormonene gjør en smågal.
Men som min sier så er det jo oss de vil komme hjem til. Og er man singel så leter man jo egentlig bare etter noen å slippe å være singel med. :)

Håper du får en fin kveld, lell!

Huff, jeg kan føle med deg. Er ikke sjalu til vanlig, men disse hormonene gjør en smågal.
Men som min sier så er det jo oss de vil komme hjem til. Og er man singel så leter man jo egentlig bare etter noen å slippe å være singel med. :)

Håper du får en fin kveld, lell!

Takk vennen, jeg er heller aldri sjalu:).men blir det med hormoner kjenner jeg :confused: jeg vet godt at han elsker oss tre så utrolig høyt, at han ville ikke gjort noe... men føler meg crap anyway!:eek: :D ja ja....

Ønsker deg en fin natt også:) gjeeeesp...

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Tro meg, vet akkurat hvordan du har det!! Disse hormonene gjør oss helt riv ruskende gærn tror jeg!

Ja er ikke alltid like greit med disse hormonene, som Bampsebompi sier, de gjør oss riv ruskende gæærne :P

Huff, ja, kan forstå det der! Kanskje spesielt det med å føle seg lite attraktiv. Tror sjelden jeg har følt meg så fæl!! Pøsj a meg!

Skjønner deg kjempegodt!! Man føler seg ikke akkurat fresh og fit om man sammenligner med alle andre damer i fine sommerklær, som sprader rundt overalt for tiden.. blææ :-p

Men vi får bare innrømme at du skal lete lenger etter mer superdamer enn gravide, syns vi kan være stolte av oss selv som er så flinke jeg ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner deg kjempegodt!! Man føler seg ikke akkurat fresh og fit om man sammenligner med alle andre damer i fine sommerklær, som sprader rundt overalt for tiden.. blææ :p

Men vi får bare innrømme at du skal lete lenger etter mer superdamer enn gravide, syns vi kan være stolte av oss selv som er så flinke jeg ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så sant, så sant!! :cheers

Back
Topp