veit ikke om jeg skal le eller grine...??

babytutta

Forumet er livet
alle er jo gravide hele JÆVLA tia jo...sorry asså, men det kryr jo. flott med dere her inne, ikke det jeg sikter til..dere fortjener det virkelig!
men er så mange rundt meg som jeg kjenner som skal ha barn, gjerne nr 2, å de er jo så vidt fylt 20 år..
så sitter vi her da, godt etablerte, har stabil økonomi til et barn, utstyr å ikke minst veeeldig lyst på et barn... så kommer det en etter en å er gravid. hele tiden.. de er gjerne sammen 1 år eller mindre før de er i gang. ei super god veninne fikk nr 2 nå, flott det, men hun hadde ikke dårlig tid hun heller for å si det slik, vært sammen såvidt år så på tjukka å ikke gamle jenta heller...så skal lillesøs til en annen veninne ha, hun er 19 år og nr 2 på gang..så nå skal jammen med en til her ha nr 2, og hun har nettopp fått baby jo, er litt over 20 år...skjønner ikke noe... tenker de ikke lengre enn her å nå lissom??? ei i tjukkeste slekta skal ha å, hun og går rundt å fjaser om babyer, men har jo ikke bakkekontakt.... ser disse skriver på facebook til hverandre...blablabla, virker så lite gjennomtenkt...blir nesten kvalm. så sitter jeg her da, et par år eldre en disse, og føler at jeg er ung nok, vil bli gravid, men blir nesten flau over alle disse jeg..."kult" å bli gravid liksom, så blir de gravide med en j**** gang å det. blæ[:@] en trend på gang ja...
sorry, ikke ute etter krangel...MÅTTE bare...nå begynner jeg virkelig kjenne at det tærer på dette her.

Skjønner deg veeeeeeeeldig godt!! Har følt lenge at NÅ er det vår tur....det begynte for en del år siden... da legger en jo gjerne lettere merke til hvem som er gravid også. Og ALLE blir gravide, folk som gjerne har hatt seg litt på byen så må kjøpe angrepille, folk som akkurat har blitt sammen og ikke har vert igjennom den første krangelen en gang!! Og så spør de hele tiden: Skal ikke dere ha snart da??? HVER gang vi treffer folk vi ikke har sett på en stund...til og med folk vi ser ofte spør og graver. Har lyst å skrike at "VI KAN IKKE BLI GRAVIDE" bare for å gi de en fæl reaksjon...men kan jo ikke det. Nå er vi så heldige å ENDELIG ha b litt gravide, men det måtte ISCI til! Så det er veldig bra det finnes alternative måter - ellers hadde mange (inkludert meg selv) aldri kunne fått barn...

blir glad for alle som blir gravide, hvertfall her inne..
har stort sett vært blid å fornøgd, ikke felt en tåre enda over dette.....har tatt det med skikkelig fatning føler jeg, men likevel...ble kjempeglad idag da jeg besøkte veninna mi, holdt lille jenta som ikke var 1 døgn en gang,meeeen når blir det vår tur?????? føler liksom at ingen vil ha det barnet så mye som oss, håper virkelig de skjønner hvor heldige de er... er ikke imot unge mødre eller noe, men her på en liten plass jeg erfra, så er det slike trender i blant, der folk omtrent har hastverk med å produsere unger, uten faste jobber eller lange forhold eller noe...blir helt oppgitt..men roa meg igjen nå...fikk en skål med sjokolade, så alt ble bedre..hihi.
håper det klaffer for oss snart også ja.!!!!!

Forstår deg veldig godt babututta! Har følt meg "forbigått" mange gonger. Ikkje alltid like enkelt å glede seg dypt og ærlig på andres vegne [&:] Fikk ofte dårlig samvittighet for det [&o]

Er vel derfor eg har litt vanskelig for å stole på at eg virkelig er gravid no [8|] Mindre enn tre veker siden eg var på ul, men har lyst å ta ny, for å være heilt sikker liksom, at ikkje eg har innbilt meg det eller noko. Drar fram bildet støtt for å sjekke at det stemmer [8D]

Jeg skjønner deg veldig godt babytutta.Jeg tåler ingenting etter 1 ivf,bare jeg ser en baby blir jeg rar inni meg.Synes dette er veldig hardt og vanskelig å takle.Tårene er liksom alltid på lur,men nå ser jeg positivt frem til 2 ivf og håper det er vår tur da[:)]
Ønsker deg masse lykke til,deres tur kommer[:)]

takk for svar.... idag er alt supert igjen.hehe.
får bare noen tanker i blant.. blir vel ekstra sårbar når vi er i gang med forsøk kan jeg tenke meg.
jeg vil være gravid og,. NÅ!
hehe
lykke til alle sammen.....

Back
Topp