Veit du nøyaktig når du vart gravid?

M

Moderator Marte

Guest
Kanskje det ikkje finnes tvil fordi du gjekk igjennom IVF? Eller kanskje du ikkje har anelse i det i heile tatt over kva tid det kan ha skjedd... :)
 
Haha, ja! Her er det ingen tvil om når og hvor. Ikke var det ivf heller :p
 
IVF her også. Så egget ble befruktet i november og tatt opp av fryseren i april. Utrolig hvor langt legevitenskapen har kommet.
 
Vet når el testen slo ut ja, på bursdagen til mannen! Men vi var ikke bare hjemme den helgen så hvor ungen ble til er jeg litt usikker på.
 
Har ingen anelse [emoji28] vi hoppet av i svingen for å ikke bli gravide (skulle begynne å prøve i sommer) - men det var tydeligvis ikke godt nok, for her er jeg 7mnd gravid [emoji23][emoji1405] men veldig ønsket og vi gleder oss veldig [emoji5]
 
Ja, ingen tvil om når det skjedde og positiv el-test et par dager etterpå. Et lite uhell fra vår side, men vi ble utrolig glade likevel :)
 
Det var planlagt fra vår side og etter to SA etter hverandre i vår så testet jeg for å sjekke når EL var. Ul-termin stemmer på dagen med det jeg fikk som el-termin.
 
Vi var midt i oppussing og hadde veldig lite samliv da "soverommet" var på stuen sammen med tre hunder XD Men på bursdagen til sambo heiv vi hele gjengen på kjøkken og i bur, og dermed ble Jeremy til XD Jeg bruker ikke prevensjon pga risikoene ved det og vi har hatt dønn kontroll på eggløsning. Dessverre nettopp pga oppussing og flytting så hadde den blitt rotet til hehe.
Sånn gikk det :)
 
Ja, tok for første gang EL-test den måneden det klaffa! Derfor jeg henger mest her på januar-gruppa, for jeg vet at UL-terminen 29.12 er for tidlig.Tidligste termin basert på EL er 1.1:)
 
Jeg hadde positiv el-test, og vi hadde sex tre ganger på et par døgn rundt de tider. Så en av de rundene må det nok ha vært. :)
 
Ikke helt 100% men tok El-tester. Vanskelig med strimmeltester, ultermin 28.12 menstermin 30.12 (ustabile sykluser da men) og tenkte selv 2 eller 3 januar ut fra eltestene :p så litt sprik, før jeg byttet telefon hadde jeg womanlog appen hvor alt ble registeret og husker det sto i den at vi hadde sex 2. April, og usikker på om neste var 6 eller 7 april. termin 28.12 sier unnfangelsen finner sted 3. April :p
 
Jeg trodde jeg hadde en viss anelse helt fram til tidlig ul som viste at jeg var tre uker lengre på vei enn jeg trodde :p
 
Jupp. I vedskjulet på hytta, påskeaften ♥️Hehe..
 
Back
Topp