Veit du nøyaktig når du ble gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Noen vet det nøyaktig, andre kan bare gjette.

Vet du det?

Ivf forsøk her, så ja [emoji6]

Jeg «kjente» at jeg ble gravid og at den virkelig satt. Sa det til samboer en liten stund etter samleie, og dagen etter til en nær venninne. Hadde visst rett! Foster har nå blitt målt perfekt etter datoen jeg mener [emoji4]

Hører mange sier de kjenner det kort tid etter samleie. Så vidt jeg veit tar det over 10 timer 17 timer eller noe og svømme opp i livmora, så videre inn i egglederen hvor sædcellene legger seg til å hviler før de tar fått på turen til egget ....

Jeg tror jeg vet dag for samleie da :)

Hadde sex kun 1 gang den mnd så vet veldig godt når jeg ble gravid! Litt stress da det er noen dager etter eggløsning( i følge menssyklus).

Jepp! Hadde sex to ganger ila helgen samboer var hjemme, så ja [emoji18]

Ja, må ha skjedd natta etter vi var i bryllup til et vennepar. Våknet tidlig neste morgen av krampe i leggen og sa at nå er eg blitt gravid. Hadde så mye kramper sist gang. Og aldri ellers.

Ja, hadde sex kun 2 ggr den mnd, men er usikker på om det var den ene eller andre datoen den satt :p Vi var veldig avslappet til det hele og hadde ikke noen som helst planer om å bli gravide. Men gjorde ingenting for å unngå det heller. Har gått uten prevensjon siden minste jenta ble født i jan -17. Og så har jeg ammet helt til juli i år, så tenkte det oxo gjorde sjangsene litt mindre :p Vi slet med å få ho siste og brukte til slutt pergotime før den spiren satt.

Back
Topp