Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Takket være deg så sjekket jeg det. Jeg har ikke fått noe beskjed [:'(] heldigvis får jeg lønnen min fra jobben, så det er jo egentlig de som får et problem med at de ikke får penga de skal ha....
Okei, men da er du jo heldig sånn sett da :) Er jo jobben sin feil at de ikke har sendt inn opplysningene, så da kan de ikke klage på at de ikke får betalt fra NAV til riktig tid heller ;p
takk! heerre, NAV er såå slitsomt[:(]
Jeg blir nærmest dårlig av tanken på NAV.
Nesten så man får lyst til å søke på engangsstønad fordi da er det mindre å tenke på med inntektsopplysninger[&:]
Lurer på hva jeg får beskjed om når de har behandlet min søknad. (det kan jo ta to mnd, så isåfall er veslejenta ute for lengstog jeg og sambo vil ha rukket å bli seriøst fattige siden han heller ikke får betalt under velferdsperm. Vi går da faktisk i minus bare av å betale husleie[&:])
Skjønner at du er frustrert, og alle andre med nav problemer også....
huff..så seigt..jeg fikk brev rett før påske om at de manglet de opplysningene..fikk lønningskontoret til å sende det til nav med en gang..og i dag fikk jeg brav om at det var innvilget..heldig jeg da skjønner jeg..men håper det går like fort for dere.