Veit det ikke går...

Jente_27

Betatt av forumet

Ah jeg sitter med en følelse av at jeg VEIT det ikke går denne gangen heller..Har 1%tro på at d kan gå bra..Stikker ingenting i magen og bare ømme ppupper..Det som er den største dritten at jeg får ikke avkreftet el bekreftet noe på nesten 2 uker hvis ikke det skjer noe..jeg hater virkelig og bare måtte vent...

Sorry for syteinnlegg men det måtte bare ut

 
Huff, føler med deg.. Hadde en MA i uke 6 sist gang, men ingen trodde på meg, så jeg gikk helt til uke 11 før kroppen begynt å blø ut og jeg ble sjekket...
Men du har ømme pupper, og det er jo et godt tegn, tross alt! Jeg krysser fingre og tær og det som krysses kan for deg <3
 
Har hatt akkurat den samme følelsen. Hadde en periode i begynnelsen der jeg var kjemperedd for at det skulle gå galt. Men da jeg fikk bekrefta at hcg nivået steg så klarte jeg å slappe av og prøver å tenke positivt så ofte jeg kan. Det skal gå bra denne gangen og alle gode ting er tre:) 
 
Syt i vei... :)

Jeg og kjenner jeg er bekymra for at det ikke skal gå. Har ei datter fra før, men etter det fikk jeg diabetes, så (om det er grunn eller ikke) så mistet vi i 9+6 sist. Og det er jeg veldig redd for at skal skje igjen. Og greia er jo at man kan være ekstra bekymret heeele svangerskapet når man har diabetes, kan jo risikere å få dødfødsel - midt største mareritt!!! Om jeg mister nå er ikke det SÅ farlig som en dødfødsel, selv om jeg selvsagt ville blitt utrolig skuffet og lei meg :/

Men vi skal søren meg klare det!!! Krysser fingrene!
 
Ja jeg må jo bare vente å se..Hjelper med litt tilbakemld..Alle gode ting er 3 ja..Det SKAL det være for oss nå.. Og går det ikke denne gangen heller,så kommer jo de store spørsmålene om hvorfor d ikke går da...Passer ikke genen våres sammen..el hva?
 
Hører ikke til her, men kom over tråden og vil bare si at det finnes håp! Jeg hadde 2 SA før jeg fikk datteren min og enda en SA i vinter. Og nå er jeg 15+5 med nr 2 :)

Krysser fingrene for dere!
 
Jente_27 skrev:

Ah jeg sitter med en følelse av at jeg VEIT det ikke går denne gangen heller..Har 1%tro på at d kan gå bra..Stikker ingenting i magen og bare ømme ppupper..Det som er den største dritten at jeg får ikke avkreftet el bekreftet noe på nesten 2 uker hvis ikke det skjer noe..jeg hater virkelig og bare måtte vent...

Sorry for syteinnlegg men det måtte bare ut


Det er sikkert det at du har mista to ganger tidligere som gjør deg bekymret nå, men det trenger jo absolutt ikke skje igjen nå. Legen min sa at det er ikke uvanlig å ikke ha noen symtom selv om en er gravid og jeg tror at det ser ut som at "alle" her har en masse symtomer for at de uten symtomer skriver ikke så mye om det :-) Sleng ut en tråd med spørsmål om det er flere som er eller har vært gravide uten symtomer så skal du se at du får mange svar der alt gått fint.

Krysser fingrene for at alt er bra med lille spiren din og at du egentlig har verldens beste svangerskap uten kvalme og tretthet! :-)
 
Huff, det er ikke greit det her.

Føler det på samme måte selv at dette ikke kommer til å gå bra. Har slitt i flere år med å bli gravid, hatt 5 SA, og i tillegg fått beskjed fra overlege i gyn. at vi ikke kan bli gravid på egenhånd. De har ikke funnet noe galt hos verken meg eller partner, men slik var det!

Men nå sitter jeg her å er 6+6.

Men har man først mistet en eller flere ganger, så tror jeg at man litt automatisk sitter med følelsen av at dette ikke blir å gå bra- kanskje litt for å beskytte seg selv mot den eventuell sorgen og skuffelsen man får om man skulle være så uheldig å miste.

Tror heller ikke hvor mye symptomer man har eller ikke har har noe å si. Har hatt SA når jeg har hatt alt av symptomer som man nesten kan ha emoticon , og SA når jeg ikke har hatt symptomer i det heletatt. Så hvem vet...

Blir ultralyd på meg på mandagen, så blir spennende å se om det er ett lite hjerte som slår... *håpe,håpe*

 
Takk for svar jåsjenta..virker som vi har det veldig likt..Ser du har hatt fler sa enn meg..Uff veit så følelsen..Hvor langt har du vært på vei de andre gangene?Det er vel som du sier..Man lager seg nok litt den følelsen selv,for å beskytte seg selv..Jeg prøver ikke å glede meg nooooenting,sånn at kanskje skuffelsen blir mindre..Fælt det skal være sånn..Du har også fått utredning du da?
 
Joda, utredning har jeg vært på, men de fant ingenting som skulle tilsi at jeg ikke skulle kunne bli gravid. Men alikavel så får jeg beskjed fra gyn at jeg måtte ha hjelp for at det eventuelt skulle gå.

Gikk på metformin og pergotime og, ble gravid, men mistet. Men nå når jeg hadde gitt opp alt håp og forsåvidt slått meg til ro med at jeg ikke blir gravid, så sitter den.Har prøvd i sånn ca 7 år. Har mistet tidlig før, rundt uke 5 /5+5.

Nå er jeg jo i uke 6+6.

Var faktisk min bedre halvdel som kommenterte at jeg hadde fått de melonene. hahaha... så da var det rett på apoteket å kjøpe test. Jaggu kom det 2 strek med en gang.

Men tør ikke å glede meg over det enda, og jeg blir ikke å fortelle det til noen før jeg minst er 12 uker på vei. Har fortalt det tidligere før til foreldrene mine (5 uker på vei), for så å må fortelle 2-3 dager etterpå at jeg har mistet. skikkelig kjipt. Men får håpe på det beste, å jeg er så spent på mandagen når jeg skal til ul. får bare håpe di ser noe bra da!!

 
ååå...sender en stor klem :) er veldig lov med syteinnlegg en gang i blant !
  har alrdri mistet så skal ikke prøve å si at jeg vet hvordan du har det, men alle godt ting er tre som de andre jentene sier. Og nå er det deres tur! har heller ingen andre symtomer enn ømme pupper, så innimellom glemmer jeg faktisk at jeg er gravid. Gleder meg masse til magen kommer og jeg kjenner livemoticon
 

Ja det blir veldig spennende med ultralyd..Da må du oppdatere meg..På oss har det gått veldig fort å bli gravid..Lengste pp var 3,og det er jeg jo gla for..Men hjelper lite når den ikke vil klamre seg fast...Jeg forteller ingen nå heller..Holder å bli skuffa selv..Dessuten merker jeg at noen trekker seg tilbake fordi de ik veit hva de skal si eller gjøre..Og jeg skjønner jo forsåvidt det,men da blir det bare enda leiere for meg..

Hjelper å høre at fler ikke har så mye symptomer og..Gleder meg bare til å vite enten eller..
Satser på det blir en positiv sommer:)

 
Jente_27 skrev:

Ja det blir veldig spennende med ultralyd..Da må du oppdatere meg..På oss har det gått veldig fort å bli gravid..Lengste pp var 3,og det er jeg jo gla for..Men hjelper lite når den ikke vil klamre seg fast...Jeg forteller ingen nå heller..Holder å bli skuffa selv..Dessuten merker jeg at noen trekker seg tilbake fordi de ik veit hva de skal si eller gjøre..Og jeg skjønner jo forsåvidt det,men da blir det bare enda leiere for meg..

Hjelper å høre at fler ikke har så mye symptomer og..Gleder meg bare til å vite enten eller..
Satser på det blir en positiv sommer:)




Er i helt samme båt.. Klarer ikke glede meg før jeg har vært på ultralyd, og klarer ikke glede meg da heller regner jeg med - for redd for å miste når som helst. Har diabetes 2 jeg da, så redd for å miste helt til fødsel jeg da.. :/
Men du er ikke alene om å ikke ha symptomer.. Annet enn hodepine og halsbrann - men det hadde jeg med MA og :(
Men krysser det som krysses kan!!
 
Back
Topp