VEIT DERE HVA JEG HAR GJORT???!!!!

lizzzzie

Elsker forumet
JEG HAR MELDT JOHN OG MEG PÅ SWING/SALSA KURS!!!!!

jeg har alltid hatt lyst til å lære meg og danse. så spurte john for lenge siden om han hadde lyst. fikk til svar: jeg stiller, visst du finner kurs.

viste avisa til ham i stad, og det kom noen gloser. hehe. han trodde jo aldri at jeg kom til å gjøre alvor i det. så nå gleder jeg meg til danskurs i september, mens john sitter og angrer på at han sa ja. hehe. jeg gotter meg [:)]

Så utrolig gøy[:D]
Det blir bra vet du, jeg har også lyst å på dansekurs, men gubben vil ikke.
Han slang ut at han skal blir med når han er 40, så jeg har nedtelling for harde livet, 9 years to go[8D]

Nå må du rapportere tilbake om dere synes det er gøy da.
Så utrolig kult[:D]

du må ta ham på ordet med den [;)]

john sa ja da jeg blir med jeg. men han trodde ikke jeg kom til å gjøre det for alvor. så jeg holdt på å le meg ihæl da glosene og unskyldningene kom. men han må pent bli med. hehe. tror vi skal få det kjekt. og alltid kjekt å ha noen moves som ikke så mange kan på dansegulvet.

Du e gala [8D] IKkje f... om du får med mej og mister klossmajor" på det der!

tøøøøøøøøøøøøøøft!!!

allfall sving kunne jeg tenkt meg å lært...

OG, tenk så morro å gjøre noe sånt sammen med din kjære da! :D

kos dere masse masse masse masse!

ikke sant Ragnhild (matheo's mamma) og samboeren også kan slenge seg med. hva syns dere?

jeg har ikke dansa det sjøl, men skal hilse fra gubben å si at du burde glede deg til salsa...Kjempe moro syntes han...[:D]

da hadde gubben min dævva. haha skulle hvert flue på veggen da gitt. så morro da, og ekstra stas at du får med gubben din da[:D]

Back
Topp