veit dere hva jeg har fått meg????....

lizzzzie

Elsker forumet
piano

ei som john har jobba med, skreiv på facebook at hun ville bli kvitt pianoet sitt. og vi skulle få det gratis visst vi ville hente det selv. er mega happy nå. har alltid ønskt meg ett piano som kan pynte opp stuen min. og aleksander skal få klimpre litt på det også. er ustemt da, men har en pappa som fikser sånt.

ORIGINAL: heart86

heldig du er[:D]

jeg har også alltid hatt lyst på piano...
og pianotimer da[;)]

jeg har hatt det som en drøm siden tanta mi fikk ett da jeg var liten.

Å så morro!
Skjønner at du har lyst på det!
Kunne tenkt meg å lært å spille enten det eller gitar![;)]

Så gøy [:D]

å du er heldig!!! så lenge det blir stemt skikkelig altså :) ikke like stas med et piano som støvsamler...

Har alltid ønsket meg piano, men har egentlig mer tro på at det blir elpiano på meg. Har et stort keyboard jeg spiller litt på, men savner tyngden i tangentene på et vanlig piano + at jeg er superrusten og trenger pianotrening delux!!

ORIGINAL: Luthien05

å du er heldig!!! så lenge det blir stemt skikkelig altså :) ikke like stas med et piano som støvsamler...

Har alltid ønsket meg piano, men har egentlig mer tro på at det blir elpiano på meg. Har et stort keyboard jeg spiller litt på, men savner tyngden i tangentene på et vanlig piano + at jeg er superrusten og trenger pianotrening delux!!

jeg var mest ute etter en støvsamler da. hehe. men bare bonus visst vi får stemt det.
skal legge ut bilde når vi har henta det. blir nokk i løpet av helgen

Back
Topp