Veit dåkk ka...

Smukka

Glad i forumet
Det gikk opp før mæ i dag da æ satt i min egen lille værden å fantasert om fenalår og spekkemat generelt at det kan bli leeeenge til neste gang æ får et julefavoritten min...[&:] 

Sett her å bærre svæll unna.. Fikk så LØST PÅ.....

Eller e det sånn at æ kan smaaak litt når beibien har komme ut?? Fenalår me potetsalat og flatbrød...mmmmmmmm e det itje jul snart?? hihi

Vet du hva.........jeg har spist litt spekemat jeg, og kommer nok til å gjøre det et par ganger til i løpet av sommeren[8D]...Legen sa til meg at det gjorde ikke noe om jeg spiste bitte-litt, men at det var mest for min egen del med salte som binder vannet til kroppen at jeg ikke burde gjøre det.

Spiste litt ifjor sommer og jeg før Linea ble født....ikke mye,men litt og det gikk så fint atte[;)]

hihi.. hørtes bra ut.. hehe--.. er så gla i fenalår, å det, for meg, blir itje helt jul uten det, så jeg var så spent på den dær ja[:)] men da skal æ bærre ta det HELT med ro!!

har dere en fin sommerdag i dag da?

Ja knallvær her idag, har hatt barnevakt til Linea idag vi så jeg og mannen var på badestrand og greier[:D] Du da?

vi har itje hatt det fine være i dag nei.. men varmt nok.. Samboern har vært på jobb, så æ har nu bærre vært heim e å slappa av...når han kom begynte vi å rydde litt.. så nu e æ fårnøyd[:D][:D] Nu kan ferien og feriegjestan kom!!!

Back
Topp