Veiing hos jordmor

Augustspiren<3

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Er det bare jeg som ikke veies hos jordmor? Synes det virker som flertallet veien, men ingen av mine kontroller har det vært snakk om vekt, men altså er jo heelt greit for min del da,er nemlig slutta å veie meg jeg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veies hos fastlegen, men ikke hos jordmor :) Tror de (jordmødrene) har flyttet litt fokuset bort fra vekt nå, mens fastlegene er gammeldagse og bruker vekt ennå. Greit for meg, hadde gått ned sist, men nååå har det nok snudd ja :D

Her måtte jeg veie meg, men fikk gjøre det hjemme og føre det på selv :p

Veier meg hjemme og så fører hun det på :-) fikk velge selv om jeg ville gjøre det selv eller når jeg var der

Sent from my iPhone using BV Forum

Æ veie mæ heim å føre på skjemaet sjøl :)

Veier selv og fører på. Gjorde det sist og kommer til å gjøre det nå også. Greit å følge med men synes det blir mest riktig på samme vekt hver gang, og uten klær.

Sniker vist litt på feil forum :)

Jeg har blitt veid hver gang :-p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg kan veie meg der hvis jeg vil, men det liker jeg ikke så godt. Veier meg hjemme, og oppdaterer hu når jeg er på kontroll.

Sent from my iPad using BV Forum

Har aldri veid meg hos jordmor..

Sent from my iPhone

Blir veid hos jm hver gang jeg er der :) går bare til hun, så kanskje derfor...

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Veier meg bare hjemme. Må følge med på vannmengden i kroppen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg veier meg hjemme, men både lege og jm spør om vekt og fører det på. Kanskje jeg like gjerne skal føre på selv fremover, like praktisk det.

Jeg veide meg ikke hos jordmor forrige svangerskap, bare hos fastlegen.. Er ny jordmor der nå, så vet ikke åssen hu gjør det. Det finner jeg ut neste uke :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk velge om jeg skulle veies hos jordmor, men legen ga meg ikke noe valg. Måtte veies der. Syns det blir helt feil jeg, får vekta kan jo endres fælt mellom hennes vekt og jordmor sin , hva jeg har på meg, når på dagen osv.. Jeg følger med på vekta mi selv hjemme, naken og tidlig morgen. Blir mest riktig d..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Veier meg hjemme, lege skriver inn. Må veie meg om morgenen for å få det riktig. Går alltid opp ca 1 kg i løpet av dagen...

Back
Topp