Veietråd Wildcards

Last edited:
Vekt 6.februar 69,3 kg
Vekt 13. Februar 68,4 kg
 
Last edited:
Vekt 6.februar 69,3 kg
Som sagt ønsker jeg samme mal som på de andre veietrådene og at dere fortsetter på den. Da blir det lettere for meg når en av dere skal få komme inn i krigen siden jeg har all vekt registrert. Prosent skal alltid regnes ut.
Så på din forrige veietråd og sin skal da se slik ut så langt:

Startvekt: 69,2 kg
_______________________
Uke 1

Vekt: 68,6 kg
Endring: -0.6 kg
Endring i prosent: -0,8671%
_______________________
Uke 2

Vekt: 69,2 kg
Endring: + 0,6kg
Endring i prosent: +0,8746%
___________________________
Uke 3

Vekt: 69,3kg
Endring: + 0,1kg
Endring i prosent: +0,1445%
___________________________


KOPIER DENNE OG LIM DEN INN HER SLIK AT DU KAN FORTSETTE Å REDIGERE/LEGGE INN PÅ DEN FRAMOVER! ;)
 
Uke 1:

Vekt: 85

Endring vekt: -
Endring prosent: -
---------------------------------------------------
Uke 2:-

Vekt: -

Endring vekt: -
Endring prosent: -
---------------------------------------------------
Uke 3:

Vekt:

Endring vekt: 0
Endring prosent:0
---------------------------------------------------
Uke 4:

Vekt:

Endring vekt:
Endring prosent:
 
Uke 1:

Vekt: 85

Endring vekt: -
Endring prosent: -
---------------------------------------------------
Uke 2:-

Vekt: -

Endring vekt: -
Endring prosent: -
---------------------------------------------------
Uke 3:

Vekt:

Endring vekt: 0
Endring prosent:0
---------------------------------------------------
Uke 4:

Vekt:

Endring vekt:
Endring prosent:
Ha startvekt på 85 øverst, deretter
uke 1: 85
uke 2: 85
uke 3: Det du veier i dag bør du sette der for at det skal bli mest mulig riktig siden veiing var nå fredag :)
 
Som sagt ønsker jeg samme mal som på de andre veietrådene og at dere fortsetter på den. Da blir det lettere for meg når en av dere skal få komme inn i krigen siden jeg har all vekt registrert. Prosent skal alltid regnes ut.
Så på din forrige veietråd og sin skal da se slik ut så langt:

Startvekt: 69,2 kg
_______________________
Uke 1

Vekt: 68,6 kg
Endring: -0.6 kg
Endring i prosent: -0,8671%
_______________________
Uke 2

Vekt: 69,2 kg
Endring: + 0,6kg
Endring i prosent: +0,8746%
___________________________
Uke 3

Vekt: 69,3kg
Endring: + 0,1kg
Endring i prosent: +0,1445%
___________________________


KOPIER DENNE OG LIM DEN INN HER SLIK AT DU KAN FORTSETTE Å REDIGERE/LEGGE INN PÅ DEN FRAMOVER! ;)
Jeg la bare inn vekten igår for å rekke å legge den inn før fristen, hadde ikke tid til å kopiere den forrige tråden. Men gjør det neste gang. Da jeg var krigleder forrige runde var det bare den totale prosentvise nedgangen som gjaldt for wildcarda, altså det var kun nødvendig med prosent etter 12 uker når et av wildcarda skulle inn igjen. Og den regnet jeg som krigleder ut da, så reglene trenger jo ikke være like rigide her. Veietråden blir jo bare full av regler..
 
Jeg la bare inn vekten igår for å rekke å legge den inn før fristen, hadde ikke tid til å kopiere den forrige tråden. Men gjør det neste gang. Da jeg var krigleder forrige runde var det bare den totale prosentvise nedgangen som gjaldt for wildcarda, altså det var kun nødvendig med prosent etter 12 uker når et av wildcarda skulle inn igjen. Og den regnet jeg som krigleder ut da, så reglene trenger jo ikke være like rigide her. Veietråden blir jo bare full av regler..
Edit; Misforstod deg først, men det er jo sant når jeg tenker meg om. Prosent hver uke på de andre lagene er jo for å finne de med mest og minst nedgang. Trenger bare vekt her fram til vi regner prosent på slutten, men fint å legge inn vekt fra alle uker siden starten i uke 1 slik at vekt for hver uke ligger her :)
 
Last edited:
Smily leverte ikke vekt sist fredag og Birdi har ikke levert i dag innen 19.00 så da er dere også ute av wildcard. :(
Tidsfristen på wildcard har samme regler som de andre veietrådene.
 
Last edited:
Lager ny wildcard veietråd siden her ikke ble noen igjen og her var mer prat enn vektlister (mye pga meg, skjerpings! :p)
Oppretter også skravletråd for wildcards.
 
Last edited:
Back
Topp