Veietråd lag ROSA

Neida, det gikk så fint så. :) Har laget ett regneark i excel som regner ut prosenten for meg :)
Så flink du er MommA! Stor klapp på skulderen til deg :)
 
Vekt : 82
Bmi : 29.4

Vekt uke 1 :80,8
Bmi uke 1 :28,7

Endring % :1,4

Vekt uke 2:79,8
Bmi uke 2:28,61

Endring % :1,2

Vekt uke 2:
Bmi uke 2:

Endring % :
 
Neida, det gikk så fint så. :) Har laget ett regneark i excel som regner ut prosenten for meg :)
Åh!!!! FLINKA!!!!! Er så gla du styrer på jeg!!! :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Har ikke lyst til å veie meg på fredag jeg :(

★☆★duppedingsen★☆★
 
Fordi jeg ikke går ned noe som helst :( blir gæærn!!!

★☆★duppedingsen★☆★
Du e ikke alene om det... Har vært syk så langt denne uka jeg, så den eneste treningen jeg har fått er noen trilleturer (tvinger meg ut en gang til dagen, siden jeg skal ha alle bonusene)!!! Så vet ikke om jeg går ned noe særlig denne uka heller...
 
Fordi jeg ikke går ned noe som helst :( blir gæærn!!!

★☆★duppedingsen★☆★
Jeg er også på stedet hvil hvertfall sist uke. Har ikke veid meg siden... Går litt ut over motivasjonen ja, men prøv å hold deg i gang bittelitt hver dag så skal du se det blir resultater! Heier på deg, dette klarer vi sammen :)
 
Ups, skulle visst i skravletråden denne.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sikkert kjempe teit spørsmål. men prosenten er 0. Når vekta står på det samme som sist uke sant?
 
Sikkert kjempe teit spørsmål. men prosenten er 0. Når vekta står på det samme som sist uke sant?
Ja :/ fikk det sist uke jeg. Blir det 0 denne uka også trekker jeg meg og finner på noe annet, da vil ikke kroppen bli med ned i vekt på denne måten. Spennende å se!
 
*sniker fra lag blå*
Men du går jo ned i cm :) muskler veier mer enn fett :) du er flink syns jeg !
Takk vennen ♥♥ Går ned i cm ja,men det hjelper ikke noe i slankekrigen her inne:p:p:p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp