Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker deg masse lykke til! Kommer til å ha tankene rettet mot deg1 Time til UL og dommen for dette svangerskapet mest sannsynlig har falt.
Er kvalm og gruer meg noe sinnsykt! Regner egentlig med at dette blir siste innlegget mitt i April2023![]()

1 Time til UL og dommen for dette svangerskapet mest sannsynlig har falt.
Er kvalm og gruer meg noe sinnsykt! Regner egentlig med at dette blir siste innlegget mitt i April2023![]()
1 Time til UL og dommen for dette svangerskapet mest sannsynlig har falt.
Altså hele sulamitten var kun 8mm. Skal være 20+ i uke 7..Hvorfor mente han det kan være SA? <3 I min app står det at embryo skal måle 4-8 mm. Er ikke det innafor da?
Altså hele sulamitten var kun 8mm. Skal være 20+ i uke 7..
Det går helt greit! Iom at jeg har hatt stigende hcg så må de følge opp. Det er en liten mulighet for at jeg er kortere på vei enn antatt, men har ikke helt troen på det selv iom at jeg også har blødninger. Håper bare jeg blir fort ferdig og kan se fremover!Åå, beklager, jeg misforstod litt der ja <3 Hvordan går det med deg? <3
Det går helt greit! Iom at jeg har hatt stigende hcg så må de følge opp. Det er en liten mulighet for at jeg er kortere på vei enn antatt, men har ikke helt troen på det selv iom at jeg også har blødninger. Håper bare jeg blir fort ferdig og kan se fremover!
Kun 8 mm fosteranlegg - overlegen trodde det høyst sannsynlig er en pågående SA. Tar nye prøver i dag og over helgen og skal inn igjen på ny kontroll om 1 uke.

Ja, uvissheten er egentlig det verste! Ble veldig lettet over at det iallfall ikke var EXU. Sist tok behandlingen nesten 4 uker og deretter 3 mnd prøveforbud!Ja, ser den. Mye venting med ny kontroll om en uke. Håper det kommer en oppklaring snart <3
Ja, uvissheten er egentlig det verste! Ble veldig lettet over at det iallfall ikke var EXU. Sist tok behandlingen nesten 4 uker og deretter 3 mnd prøveforbud!