Veien videre

EttStortØnske

Glad i forumet
Julibarna2014
Etter to SA i år, har jeg mistet motet litt kjenner jeg.
Jeg var jo gravid for bare noen dager siden! Jeg gledet meg over at jeg nærmet meg 6 uker - halvveis til 12!
Så begynte jeg å blø..
Jeg har grått så mye at det umulig kan være flere tårer igjen.
Vi var jo så lykkelige!!
Det føles som at hjertet mitt er revet ut og overkjørt av en bulldoser. Det gjør så vondt!
Jeg klamret meg til håpet om at det var en ufarlig blødning, selv om jeg visste innerst inne at det var over.
En tom livmor på UL i går fikk bekreftet at det var slutt..
For andre gang i år!
Jeg har fremdeles symptomer på graviditet.. Nesten som en liten djevel som sitter på skuldra og skal gni det inn!
En konstant påminnelse om hva som har vært.

Jeg får ikke gjort noe.. Får ikke sove.. Jeg er helt tom!

Heldigvis har jeg en fantastisk støttende mann!
Og en flott gynekolog som satt med meg en time etter UL i går og svarte på tusen spm, viste medfølelse og ga meg ett ørlite håp for veien videre.
Jeg skulle komme inn til tidlig UL i uke 7 neste gang. Og han sa at det faktisk var 85% sjanse for å lykkes neste gang!

Nå venter jeg bare på at blodet skal forsvinne, slik at vi kan prøve igjen. Barnet blir mer og mer ønsket for hver gang det går galt.. Kanskje denne tomheten forsvinner litt når jeg begynner å bli psykotisk i dpo land??

Dette skal bare gå greit til slutt! Det er jeg overbevist om!

Grapefrukt juice er innkjøpt. .
Ikke fordi det er nødvendig for fruktbarheten, men fordi jeg vil ha ett tydeligere el slim, slik at jeg vet når evnt. befruktning skjer :)
Det er ikke lett å ha kontroll etter SA.. Satser på ikm 25/10 :)

Hei:)
Innom med en klem:)

Vet veldig godt hvordan du har det,har selv vært igjennom 2 SA i år med tre mnd imellom..
Nå får vi heldigvis utredning på sykehuset så vi venter på innkalling..
Har nettopp hatt el etter siste sa,er 2 dpo i dag og veldig spent:)

Lykke til,å jeg er sikker på at det ordner seg for oss begge snart:)

Hei:)
Innom med en klem:)

Vet veldig godt hvordan du har det,har selv vært igjennom 2 SA i år med tre mnd imellom..
Nå får vi heldigvis utredning på sykehuset så vi venter på innkalling..
Har nettopp hatt el etter siste sa,er 2 dpo i dag og veldig spent:)

Lykke til,å jeg er sikker på at det ordner seg for oss begge snart:)

Tusen takk <3

Jeg håper det ordner seg! Det å miste blir tyngre for hver gang!
Blir utredet for HA dersom jeg mister igjen. Håper bare jeg slipper det :)

Hvordan følger du med på El? Jeg kan ikke tempe fordi jeg er altfor glemsk, og tafsing er litt skummelt da livmora mi er veldig følsom.. Begynner å blø dersom jeg tafser "på de rette dagene" :)

Jeg bruker bare el test å synes det fungerer bra:)
Høres så stressende ut å tempe og tafse:D

Har jo blitt gravid to ganger med kun testing,så holder meg til det:)

For en lettelse!
Jeg har sluttet å blø - og i tillegg begynner kroppen og stabilisere seg :)
I går var jeg konstant på gråten, og skikkelig nedfor :( En veldig tung dag!
Heldigvis er det ikke slik i dag :) Det er så godt å ha litt overskudd og positiv energi å dele med min vakreste skatt på 5 år! :) Hun har det ikke noe greit når mamma er lei seg stakkars.
Da er det bare en blodprøve for å måle hcg på mandag, og så kan jeg legge dette litt bak meg. Da er det verste over.

I natt skal skatten min overnatte hos mamma - og gjett om jeg skal forføre den stakkars mannen!
Jeg hadde ikke akkurat så veldig lyst disse ukene jeg gikk gravid. Enten kastet jeg opp, eller så prompet jeg konstant :p

Håper bare han er med ;)

Håpe virkelig spiren sitt snart t dæ :) Masse lykke t framover :love7

Siste blødningsdag i går. Humpingen er begynt, og siste blodprøve er tatt!
Nå er det bare å kjøre på frem til dpo symptomene tar overhånd og sexlysten forsvinner igjen! :P

Liker meg egentlig godt i perioden mellom tr og el.. :) Masse humping og ingen plagsomme symptomer. Bare masse håp og forventninger om å bli gravid :)

Fikk svar på blodprøvene i dag! ingen xu!!! :D
hcg fredag var på 19, og på mandag var den nede i 6 (altså negativ) :)

Tydelig elslim! Spennende!! :) Håper bare mannen ikke er for trøtt når han kommer hjem fra jobb ;)
Han kjørte kl halv 6 i dag morges...

Årh.. alt jeg spiser og drikker kommer opp igjen :( Alt smaker ekkelt..
og så i el-uka!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp