Veien videre

vindre

Flørter med forumet
Hei alle sammen her inne.[:D]
 
Jeg ringte til Fertilitetsseksjonen på St.Olavs på fredag, og fikk vite at jeg er klar for behandling videre, og at jeg derfor skulle ta kontakt med dem når jeg har fått mens.
Men nå i ettertid har jeg fått en del spørsmål som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med.
 
Har jo fått ett skriv som jeg skulle lese for å finne ut av hva behandlingen går ut på, men ærlig talt så føler jeg at det ikke gav meg noe særlig svar på det jeg lurer på.
 
Mener å huske at hun jeg snakket med sa at 20 dager ut i syklusen skal jeg begynne med nesespray for nedregulering, men er dette rett da (tror selv at jeg husker feil), for da kan man jo i teorien være gravid? Når i suklusen begynte dere på nesespray?
 
Etter nesesprayen skulle jeg over på sprøyter, men hvor lenge går man på de forskjellige fasene?
 
Går idag på pergo, skal jeg slutte med dette den syklusen jeg skal gå på nesespray? (Dette får jeg sikkert beskjed om når jeg ringer for mens-dag.)
 
Hvilke erfaringer har dere hatt av bivirkningene?
 
Gleder meg til behandlingen.[:)]
 
Hei!
Det er så lenge siden jeg holdt på med disse greiene at jeg ikke klarer å huske. Det er sikkert noen andre som kan hjelpe deg, men du kan lese litt på denne siden: http://www.unn.no/category9523.html
Vil bare ønske deg lykke til. Vi lyktes på 2. forsøk med ISCI og snuppa vår fylte 2 år på lørdag.
 
Takk Snuppepia for linken, jeg ble ihvertfall litt klokere etter å ha lest det[:)]
 
Jeg begynte med nesespray dag 21, dvs 21 dager etter første mensdag. Starter med sprøyter nå på onsdag. Altså 14 dager etter nedreguleringen.
 
Masse lykke til. Skal si det er en spennende prosess ja[:)]
 
Som regel begynner man på nesespray på dag 20 ja, og sprøyter ca. 2-3 uker etter. Sprøytene går man på ca. åtte dager. Kommer litt ann på person til person hvordan eggene har utviklet seg osv....
Er en meget krevende og hard prosess med mange bivirkninger for en del desverre. Men hva gjør man ikke for en liten spire?
Jeg er også sprayer for øyebliket[;)]
 
Lykke til[:)]
 
Hei Vindre[:)]
Jeg begynte med nesespray på fredag, alså fem dager siden, men har ikke kjent noen bivirkninger.
Jeg var litt redd for humøret og at jeg ikke ble boende sammen med, men som sagt kjenner jeg ingen forandringer. Bare spent på videre behandling.
 
 
 
Hei alle sammen.
 
Føler meg litt dum når jeg må spørre om dette, men som man sier, det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Dette vil jeg ikke si er tilfelle her.
 
Dere har virkelig hjulpet meg til å forstå litt mere om hva jeg går mot. Takker for alle svar som har kommet inn.
 
Gleder meg virkelig til å få tante Rød, og dermed begynt, selv om det for andre ganske høres litt rart ut. Som dere kan se av banneret mitt, skal det ikke være lenge til.
 
Back
Topp