Veien til vårt lille mirakel

Du mener vel CD19? :)

Samboeren ser også den streken, og han ser aldri noe på bildene jeg viser. Det kan jo ikke være skygge så sterk som den er?? :bored:
Jeg aner virkelig ikke hvordan en skygge skal se ut i forhold til en svak positiv:bored:
 
Jeg aner virkelig ikke hvordan en skygge skal se ut i forhold til en svak positiv:bored:

Egentlig ikke jeg heller siden jeg ikke har opplevd det selv, men syns de i alle fall ofte er svakere/omtrent ikke mulig å se på bilder. Krysser fingrene for sterkere test i morgen!!
 
Da har jeg fått innkalling til Rikshospitalet for utredning der i august. Hausken henviste oss videre, siden det er fryktelig dyrt å betale alt selv.

Men kjenner jeg gruer meg litt, for jeg er så innmari fornøyd med Hausken, og har igjen ett egg på frys hos dem:nailbiting:

Dere som har vært eller holder til på Rikshospitalet, er dere fornøyd? Hvordan var første møte med dem? Hva skjedde på dagen for utredning?
 
Da har samboer og jeg bestemt at vi tar forsamtalen på Rikshospitalet i august, og tar fryseforsøket hos Hausken, med det ene gullegget vi har på frys der, mens vi venter på oppstart hos Rikshospitalet.

Veldig deilig å kunne ha en plan å se frem i mot. For man er litt rådvill når man ikke helt vet hva man skal gjøre fremover.

Vi prøver også iherdig på egenhånd de syklusene som ikke har med IVF å gjøre.

Har telt meg frem at vi er i PP 19 nå, med iherdig prøving. Det tar på, men vi skal så absolutt ikke gi opp.

Vi er fast bestemt på at vi skal få det til, på en eller annen måte:Heartred
 
CD 23

Ingen positiv test i dag heller. Men forventer jo at det ikke har gått denne gangen heller.

Har fryktelig lyst til å ta fryseforsøk i august, men er redd at vi kan få innsett på dagen vi har time på Rikshospitalet , da eggløsningen sannsynlig er i starten av den uken :bored:
Så det tyder på en PP til på egenhånd først. Hvem vet?
Kanskje PP20 er da det endelig skal klaffe?
 
CD 23
Ingen positiv test i dag heller. Men forventer jo at det ikke har gått denne gangen heller.

Har fryktelig lyst til å ta fryseforsøk i august, men er redd at vi kan få innsett på dagen vi har time på Rikshospitalet , da eggløsningen sannsynlig er i starten av den uken :bored:
Så det tyder på en PP til på egenhånd først. Hvem vet?
Kanskje PP20 er da det endelig skal klaffe?

Gjør det noe om dere får innsett samme dag som samtalen på Rikshospitalet?
 
Nei, det gjør jo ikke det. Men føler det blir så mye på en dag:oops: Mange følelser i spill liksom.

Skjønner. Du får kjenne litt på det og dersom det blir for mye så utsett det en syklus. Det er forhåpentligvis ikke på helt samme dag uansett :)
 
Skjønner. Du får kjenne litt på det og dersom det blir for mye så utsett det en syklus. Det er forhåpentligvis ikke på helt samme dag uansett :)
Ja kommer nok til å sende en melding til Hausken når TR kommer uansett. Spennende ihvertfall :happy:
 
Da er melding til Hausken sendt, om at vi ønsker fryseforsøk i august. Selv om det fortsatt er noen dager til mens, så har jeg som sagt ikke troen. Så er deilig å planen klar videre:joyful:

Måtte det være gullegget våres:Heartred
Det eneste perfekte embryoet vi fikk på frys fra IVF forsøket i mai.
 
CD 4

Da er det en liten uke til første ultralyd før innsett av vårt lille gullegg. Krysser virkelig fingrene for at eggløsningen passer seg med helg, slik at vi ikke får innsett på helg. Da får ikke satt inn denne syklusen:nailbiting:

Krysser også fingrene for at egget overlever opptining og at dette må endelig skal gå! Vi lengter så enormt etter vårt lille mirakel:smiley-angelic001
 
CD 4
Da er det en liten uke til første ultralyd før innsett av vårt lille gullegg. Krysser virkelig fingrene for at eggløsningen passer seg med helg, slik at vi ikke får innsett på helg. Da får ikke satt inn denne syklusen:nailbiting:

Krysser også fingrene for at egget overlever opptining og at dette må endelig skal gå! Vi lengter så enormt etter vårt lille mirakel:smiley-angelic001
Samme her! CD 3, og håper virkelig ikke eggløsning kommer slik at det ikke blir innsett. Krysser fingrene for oss begge! Blir noen nervepirrende uker fremover!:smiley-angelic001 Blir spennende å følge med deg:)
 
Samme her! CD 3, og håper virkelig ikke eggløsning kommer slik at det ikke blir innsett. Krysser fingrene for oss begge! Blir noen nervepirrende uker fremover!:smiley-angelic001 Blir spennende å følge med deg:)
Åå! Godt å vite at noen andre ligger likt som meg:) Dette blir veldig spennende!

Hvor tilhører du? Første fryseforsøk? :)

Ja dette blir spennende for oss begge. Håper alt går etter planen for oss begge to :woot:
 
Åå! Godt å vite at noen andre ligger likt som meg:) Dette blir veldig spennende!

Hvor tilhører du? Første fryseforsøk? :)

Ja dette blir spennende for oss begge. Håper alt går etter planen for oss begge to :woot:
Hører til Haugesund. Hadde første uttak i mai som ble totalfrys. Så hadde jeg et negativt fryseforsøk i juni. Nytt fryseforsøk igjen nå i august om alt går etter planen:)
 
For en berg og dalbane dere har hatt i sommer:Heartred
Håper for gullegget dere har på frys - må august være mnd for oss begge:love7
 
For en berg og dalbane dere har hatt i sommer:Heartred
Håper for gullegget dere har på frys - må august være mnd for oss begge:love7
Ja det vært liksom vært like mange oppturer, som nedturer. Om man kan se det sånn. Men nå er jeg ved godt mot, og klar for fryseforsøk:) Håper bare at alt går helt etter planen.

Ja! Måtte august være måneden vår!:Heartbigred
 
Back
Topp