Veien til vårt lille mirakel

Ny dag, mer blødning:( Testen virket også svakere enn den var i går. Våknet kvalm, med hodepine og litt menssmerter.
Så nå går det nok bare en vei.
 
Mensen er her, og jeg venter bare på morgendagen for å gi beskjed til klinikken om negativ test.

Blir nok ikke noe innsett av vårt eneste fryste embryo før sommerferien, men håper det blir i august en gang.
Krysser fingrene for at det overlever opptiningen og at det er en liten kriger, som fester seg og blir inni der i 9 måneder:Heartred

Til helga skal jeg drikke vin, slappe av, kose meg i sola og spise spekemat!!!
Må ha noe å se frem i mot:joyful:

Prøver å se lyst på ting, selv om det ikke går slik vi ønsker og det blir noen nedturer.

I sommer skal jeg og samboer nyte hverandre (til det maksimale!), teste etter eggløsning (har bestilt en hel haug med eggløsningstester:p) og prøve på egenhånd frem til fryseforsøk.
Nå vet vi i alle fall at cellene våres finner hverandre!
Hadde jo vært fantastisk om vi klarte det på egenhånd:happy:

Nå klarer vi å slappe av litt mer også, siden vi har kommet oss inn i IVF karusellen liksom. Hausken skal også sende henvisning til offentlig i mellomtiden. Slik at vi kommer oss inn på venteliste der også, som sikkert har lang ventetid etter at corona satte alt tilbake. Noen som vet hvordan ventetiden er forresten? Rikshospitalet?
 
Last edited by a moderator:
Det var trist:Heartred

Nyt sommeren og hverandre ;-) Lykke til med nytt forsøk når den tid kommer.


Mensen er her, og jeg venter bare på morgendagen for å gi beskjed til klinikken om negativ test.

Blir nok ikke noe innsett av vårt eneste fryste embryo før sommerferien, men håper det blir i august en gang.
Krysser fingrene for at det overlever opptiningen og at det er en liten kriger, som fester seg og blir inni der i 9 måneder:Heartred

Til helga skal jeg drikke vin, slappe av, kose meg i sola og spise spekemat!!!
Må ha noe å se frem i mot:joyful:

Prøver å se lyst på ting, selv om det ikke går slik vi ønsker og det blir noen nedturer.

I sommer skal jeg og samboer nyte hverandre (til det maksimale!), teste etter eggløsning (har bestilt en hel haug med eggløsningstester:p) og prøve på egenhånd frem til fryseforsøk.
Nå vet vi i alle fall at cellene våres finner hverandre!
Hadde jo vært fantastisk om vi klarte det på egenhånd:happy:

Nå klarer vi å slappe av litt mer også, siden vi har kommi inn i IVF karusellen liksom.
 
Da har vi prøvd på egenhånd denne syklusen, etter negativt fersk forsøk. Kan jeg virkelig tro at det har gått nå!??? Jeg er helt i sjokk!! :eek: Det lyser to streker mot meg!! Skjer dette virkelig??
 

Vedlegg

  • 2A26A82F-8A25-45D2-94A4-79322DF5D7C5.jpeg
    2A26A82F-8A25-45D2-94A4-79322DF5D7C5.jpeg
    35 KB · Visninger: 166
Da har vi prøvd på egenhånd denne syklusen, etter negativt fersk forsøk. Kan jeg virkelig tro at det har gått nå!??? Jeg er helt i sjokk!! :eek: Det lyser to streker mot meg!! Skjer dette virkelig??

Wow! Noe så fantastisk! Så klar og fin strek også! :love7
 
Livet kan være sykt urettferdig!! Tok test igjen idag, og den var NEGATIV! Hvorfor!? Fikk jo to ganske klare og fine positive streker i går, og idag er det som om det aldri har vært positivt :(
For en dritt dag. Har begynt så svakt å spotte også. Så da gikk det visst ikke likevel da.
 
Livet kan være sykt urettferdig!! Tok test igjen idag, og den var NEGATIV! Hvorfor!? Fikk jo to ganske klare og fine positive streker i går, og idag er det som om det aldri har vært positivt :(
For en dritt dag. Har begynt så svakt å spotte også. Så da gikk det visst ikke likevel da.

Åh.. Så utrolig leit! Som du skriver var det jo så fin og klar strek også.. Det var ikke på veldig utvanna urin eller noe? Klamrer meg til et lite håp :)

Men du, det er ikke sikkert du synes det er noen trøst akkurat nå, men selv om det ikke går nå så har du jo faktisk vært gravid! Sånne streker duller ikke bare opp ut av intet... Det betyr jo at det har vært befrukting, at embryoet har utviklet seg til blastocyststadiet, klekket ut av skallet sitt og festet seg i livmoren. Det er ikke bare bare å komme dit! Jeg tenker at det lover godt for sjansene framover! Men akkurat nå skjønner jeg godt at du synes det er bare dritt og det er helt forståelig. Klem til deg! ❤️
 
Åh.. Så utrolig leit! Som du skriver var det jo så fin og klar strek også.. Det var ikke på veldig utvanna urin eller noe? Klamrer meg til et lite håp :)

Men du, det er ikke sikkert du synes det er noen trøst akkurat nå, men selv om det ikke går nå så har du jo faktisk vært gravid! Sånne streker duller ikke bare opp ut av intet... Det betyr jo at det har vært befrukting, at embryoet har utviklet seg til blastocyststadiet, klekket ut av skallet sitt og festet seg i livmoren. Det er ikke bare bare å komme dit! Jeg tenker at det lover godt for sjansene framover! Men akkurat nå skjønner jeg godt at du synes det er bare dritt og det er helt forståelig. Klem til deg! ❤️

Har tatt flere tester, så tror dessverre ikke at det gått :(

Ja, jeg må jo bare prøve å se positivt på det:Heartred
Tusen takk for oppmuntrende melding:love7
 
Ja dette var et slag i trynet altså. Hvertfall når man forventer strek, kanskje sterkere strek også :(
Det skjønner jeg veldig godt :Heartblue

Det er jo noen som opplever at man er mer fruktbar etter å ha mistet, så håper det gjelder for dere også. En mager trøst nå selvfølgelig :(
 
Det skjønner jeg veldig godt :Heartblue

Det er jo noen som opplever at man er mer fruktbar etter å ha mistet, så håper det gjelder for dere også. En mager trøst nå selvfølgelig :(
Ja, vi gir ikke opp:) Kommer nok til å prøve selv en syklus til, før vi prøver med det eneste embryoet vi har på frys:happy:
 
En positiv ting idag! Jeg har begynt å trene regelmessig igjen.
Er nok litt overvektig, så jeg tenkte at hvis det første ferskforsøket ble negativt, så skulle jeg begynne å prøve å gå ned i vekt.
Også pga at vi er blitt henvist offentlig i tillegg, og har hørt at noen steder er dem litt nøye med vekta? :confused:

Så etter en uke med en times trening om dagen, så har jeg klart å gå ned 8 cm tilsammen på kroppen:D Sykt fornøyd. Spiser normalt, men har bare begynt å trene.

Må suge til meg alt som er positivt om dagen :happy:
 
CD 2
Idag har jeg kosa meg med å lage denne syklusens «tracker».
Dette har jeg gjort hver syklus vi har prøvd. Det gir meg en rar ro i kroppen. Men jeg er jo en kontroll freak uten like:hilarious:
Men det er en fin følelse å ha noe å se frem til. Gleder meg til å sette igang med eggløsningstestene.
Gleden er vel kanskje større nå enn den noensinne har vært.
Jeg var faktisk gravid sist syklus! Det er en stor milepæl!

Så nå kan ikke dagene gå fort nok til at testekjøret kan begynne :joyful:

De fleste bruker nok sikkert bare apper, men jeg føler at når vi har prøvd så lenge som vi har gjort, så er det en fin ting å se tilbake på testene den gangen det virkelig klaffer.
Minner er ekstremt viktig for meg.
Minner som kanskje har vært vonde, men som en gang kommer til å snu seg til noe positivt. Det med å se hvor hardt vi sto på, og hvor inderlig dette barnet var ønsket av oss:Heartred
 

Vedlegg

  • 50B647CA-3C33-4551-BBD9-E1CD7254AFB4.jpeg
    50B647CA-3C33-4551-BBD9-E1CD7254AFB4.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 97
DPO 19

Idag har jeg hatt vanvittig med murringer og strekk ut til begge lysker. Samboer fikk meg til å ta en test, selv om det er utrolig tidlig!
Men det er noe der? :bored: Kan være en berømt skyggestrek, selv om jeg aldri har opplevd det før.
 

Vedlegg

  • E55F611F-353B-4067-99E7-583AFB77D55F.jpeg
    E55F611F-353B-4067-99E7-583AFB77D55F.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 125
Du mener vel CD19? :)

Samboeren ser også den streken, og han ser aldri noe på bildene jeg viser. Det kan jo ikke være skygge så sterk som den er?? :bored:
 
Back
Topp