Veien til vårt lille mirakel

Tidlig enda, da. Selvsagt; det vil bety at det var skygge på den andre testen.. Men sist jeg var gravid, fikk jeg ikke antydning før 11dpo, så.. 10 dpo er tidlig enda. :)
 
11dpo. Så ikke noe da testen var våt, men her er det bilde av test fra i går (øverst), og fra idag.
Så klart er dem ikke gyldige når det har gått for lang tid. Men ser en skygge på den fra idag. Men ingen test er jo lik, så det er nok bare skygge dessverre:shifty:
 

Vedlegg

  • E2369A0B-184E-465A-A793-CC6F981207B3.jpeg
    E2369A0B-184E-465A-A793-CC6F981207B3.jpeg
    26,7 KB · Visninger: 79
  • 24E2AECC-7683-4AC5-BD9F-C2F75AB3D7F1.jpeg
    24E2AECC-7683-4AC5-BD9F-C2F75AB3D7F1.jpeg
    24,4 KB · Visninger: 80
Ser hva du mener, får håpe det ikke er skygge ♥️ Men samtidig, sikkert også like greit å holde fallhøyden lav.. :/
 
Da har mensen dukket opp. Vi var enige om å ha prøvepause frem til januar, men nå har mannen fått for seg at vi SKAL prøve denne syklusen igjen:D Så da er vi prøvere igjen da:joyful:
 
Da har mensen dukket opp. Vi var enige om å ha prøvepause frem til januar, men nå har mannen fått for seg at vi SKAL prøve denne syklusen igjen:D Så da er vi prøvere igjen da:joyful:

Høres ut som dere starter litt med ny frisk? :)
Lykke til denne runden ♥️
 
Høres ut som dere starter litt med ny frisk? :)
Lykke til denne runden ♥️
Ja han har fått det for seg at vi skal prøve å få det til før vi skal til riksen:wacky:
Jeg ønsket i grunn å ta en pause. Men ble enige om å ikke teste etter el, men kose oss ofte nok til å være sikker på at vi treffer el. Det er i grunnen veldig greit. Slippe stresset:joyful:
 
Ja han har fått det for seg at vi skal prøve å få det til før vi skal til riksen:wacky:
Jeg ønsket i grunn å ta en pause. Men ble enige om å ikke teste etter el, men kose oss ofte nok til å være sikker på at vi treffer el. Det er i grunnen veldig greit. Slippe stresset:joyful:

Herlig ♥️
 
CD 5
Endelig ferdig med TR for denne gang. Og håper jo såklart at dette var den siste på lenge! Har hatt ett par sykluser på rad nå, med ekstreme smerter under blødning. Så vondt at jeg våkner om natta, og må opp og ta Paracet. Ligger så og si i fosterstilling og har hatt kraftige blødninger. Så slitsomt og vondt! :arghh:

Denne PP’n skulle være avslappende, ikke teste etter el og heller forsøke å legge inn aksjer ofte nok til å ikke gå miss av el.
Men kontrollfreaken i meg sier det motsatte. Så jeg ender nok med å teste etter el i smug for samboer likevel:hilarious:
 
Er på cd 9, og el testene begynner allerede å bli sterkere. De pleier som regel ikke å bli sterkere før sånn rundt CD11-12 hos meg. Har som regel helt svake før de plutselig begynner å bli sterkere, til jeg får sterk strek.

Kommer det en eggløsning tidligere enn jeg bruker denne syklusen tro? Aldri opplevd før, så blir spennende å se fremover:) I såfall så er jeg veldig glad for at jeg valgte å allerede begynne å teste!
 

Vedlegg

  • 56652105-A36D-4CCB-9100-E562A02B8DDC.jpeg
    56652105-A36D-4CCB-9100-E562A02B8DDC.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 43
Er på cd 9, og el testene begynner allerede å bli sterkere. De pleier som regel ikke å bli sterkere før sånn rundt CD11-12 hos meg. Har som regel helt svake før de plutselig begynner å bli sterkere, til jeg får sterk strek.

Kommer det en eggløsning tidligere enn jeg bruker denne syklusen tro? Aldri opplevd før, så blir spennende å se fremover:) I såfall så er jeg veldig glad for at jeg valgte å allerede begynne å teste!

Tidlig EL er alltid kjekt :D
 
Ja! Men det har jeg aldri opplevd før:wideyed: Aldri hatt el før tidligst CD13. Får bare fortsette å teste, og hoppe i høyet :joyful:

Må snart begynne teste jeg og, men er som deg; kun på CD9. Men, får ikke EL før rundt cd18. Tidligst CD15.
 
Må snart begynne teste jeg og, men er som deg; kun på CD9. Men, får ikke EL før rundt cd18. Tidligst CD15.
Har hatt noen sykluser med el på cd 17-18 jeg også. Så hadde i grunnen ikke gjort noe om den kom tidlig nå. Men føler at det er for tidlig, at egget ikke blitt modent nok liksom. Blir spennende å se hvordan det utarter seg:joyful: Lykke til i denne PP’n :joyful:
 
Har hatt noen sykluser med el på cd 17-18 jeg også. Så hadde i grunnen ikke gjort noe om den kom tidlig nå. Men føler at det er for tidlig, at egget ikke blitt modent nok liksom. Blir spennende å se hvordan det utarter seg:joyful: Lykke til i denne PP’n :joyful:

Regner med det ikke slipper før det er modent :D
Dessuten, trenger jo ikke bli positiv enda; kan bli på CD11, også EL på CD12. Men er jo fin tid det ! :)

Takk; har ikke "lov" til å bli gravid denne runden (sykepleier sa jeg burde la kroppen hvile denne mnd), så jeg vil egentlig bare teste for å se at det kommer til rett tid, og ikke blir så alt for sent/tidlig i januar når jeg skal ha innsett :)
 
Regner med det ikke slipper før det er modent :D
Dessuten, trenger jo ikke bli positiv enda; kan bli på CD11, også EL på CD12. Men er jo fin tid det ! :)

Takk; har ikke "lov" til å bli gravid denne runden (sykepleier sa jeg burde la kroppen hvile denne mnd), så jeg vil egentlig bare teste for å se at det kommer til rett tid, og ikke blir så alt for sent/tidlig i januar når jeg skal ha innsett :)
Nei, det gjør nok ikke det. Synes bare det er utrolig tidlig med såpass sterk test. Bekymre seg for alt:wacky:

Aha! Lykke til med «ikke-prøving» da :p
 
Nei, det gjør nok ikke det. Synes bare det er utrolig tidlig med såpass sterk test. Bekymre seg for alt:wacky:

Aha! Lykke til med «ikke-prøving» da :p

Viktig å legge inn aksjer godt i forveien uansett! :D
 
Viktig å legge inn aksjer godt i forveien uansett! :D
Ja vi har virkelig lagt inn aksjer hele helga i grunn, så er innafor der:hilarious: Får bare håpe mannen har like lyst resten av syklusen, for å være sikre på å treffe el:joyful: Litt sliten idag, så da skal han få fri:hilarious:
 
Ja vi har virkelig lagt inn aksjer hele helga i grunn, så er innafor der:hilarious: Får bare håpe mannen har like lyst resten av syklusen, for å være sikre på å treffe el:joyful: Litt sliten idag, så da skal han få fri:hilarious:

Én dag fri får gå.. til nød. Men i morra..! :p haha. Får håpe dere treffer godt på gullegget denne gang :)
 
Back
Topp