CD14: El-testen er ganske sterk,like sterk som kontrollstreken,så regner med EL i morgen. Håper ikke det har noe å si for timen jeg har hos gyn. Andre med erfaring? Vet andre tar celleprøve o.l,men her er det liksom inn med innvendig ul,sjekk osv
Kontordamen s det ikke gjorde noe/ikke skader, så får håpe det går bra. Veldig spent og nervøs for timen. Heldigvis er timen 10.30,så er ferdig tidlig på dag.
Fortsatt på hytten, og vi fikk lagt inn aksjer i dag også
Veldig fornøyd med det. Passer fint at svigermor tar med lillemor på aketur på morgenkvisten.
Vi har hatt oss onsdag, lørdag og søndag (idag) denne uken, og regner som sagt med EL i morgen. Mannen er hjemme til onsdag,så vi får prøve å få til en runde i morgen og en runde tirsdag. Denne runden har jeg vært skikkelig lysten... da er det så utrolig deilig! De siste pp har jeg følt på pliktsex (selv om det igrunn er det nå også
),og bare ville gjort det fort overstått.. føler på mer optismisme denne runden,siden vi har kost oss
Teeeenk om det skulle sitte en spire nå. Hadde blitt så lykkelig. Krysser alt jeg har