Veien til tredjemann <3

Blir spennende å følge deg. Tenk om det klaffet allerede :D
Det hadde jo vært fantastisk hvis det klaffet på første forsøk!
Ble i hvert fall lagt inn nok av aksjer rundt eggløsning ;)
 
10 dpo og det murrer fortsatt. Muligens litt stikkinger/rar følelse i puppene, men dette kan være tegn på TR.

Men! Jeg har ikke hatt det vanlige PMS-humøret mitt, og foreløpig ingen spotting. Blir nok en test i morgen hvis ikke det dukker opp :)
 
10 dpo og det murrer fortsatt. Muligens litt stikkinger/rar følelse i puppene, men dette kan være tegn på TR.

Men! Jeg har ikke hatt det vanlige PMS-humøret mitt, og foreløpig ingen spotting. Blir nok en test i morgen hvis ikke det dukker opp :)
Lykke til :D satser på en svak strek :D
 
11 eller 12 dpo i dag. Neg. Test i går.

det murrer fortsatt, jeg tisser utrolig mye og i kveld føles det nesten ut som jeg har brystspreng..

Prøver meg på en test i morgenen jeg har mer troa på at det bare er tanta som tøyser med meg.. det er liksom for godt til å være sant hvis det skulle klaffe på første pp.
 
Da var det litt blod på papiret så da kommer vel tanta i morgen.. jaja, hadde ikke akkurat de beste forholdene denne perioden med kjøp og salg av bolig (stress) og bihulebetennelse med antibiotika-kur på toppen av det hele.

Nå blir det å sikte seg inn på eggløsning igjen i begynnelsen av november - håper den kommer før siden mannen er bortreist hele første uken av november :)
 
Ser ut til at eggløsning faktisk kommer ganske mye tidligere denne perioden. Noen ganger må man ha litt flaks. Satser på el testen blir positiv i morgen!
3AD8D51C-8220-448C-BC05-A7DBF2E182D6.jpeg
 
Mener selv at el-testen må ha vært positiv i dag, for den er negativ i dag... da blir IKM ca 4 november
 
Mener selv at el-testen må ha vært positiv i dag, for den er negativ i dag... da blir IKM ca 4 november
Positiv i går og negativ i dag mente jeg :)
 
3 dpo etter positiv eltest på onsdag og torsdag i forrige uke.. så tydeligvis ikke el for to uker siden selv med så og si positiv test..
 
Back
Topp