Svar på tråd

Pp7, CD 21...

Etter verdiene på miraen i går, hadde jeg et håp for i dag.. men den gang ei.. Blir så indelig lei.. føler meg som et mislykka kvinnemenneske, med en kropp som ikke vil oppføre seg "normalt"... Hvorfor kan ikke jeg få ha eggløsning på cd 14 også, når andre har det liksom..:arghh: å ja,jeg vet, tankegangen er ikke logisk, for nei, ingen kropp er likedan - but still...:meh:

Hadde jeg kunnet fortsatt fått positive tester på cd 18, som jeg gjorde fra mai til september - så ok.. men forrige syklus ente på 50(!) dager, med eggløsning på cd 37... håper for alt i verden at dette ikke er den nye "normalen".. skjønner heller ikke hvorfor kroppen plutselig ikke skal slippe egget før da... siden den har klart det tidligere i syklusen før liksom...

Kan nevne at jeg tar mulitvitamin, jern, bidronninggele fra cd 1-14, betakaroten, inositol og q10... samt den 4Her hormonbalanse.. etter jeg startet med q10, så virker det som om syklusene er blitt lenger.. er det "normalt" for q10, eller er det bare min kropp som er på villspor...? :shifty:

Back
Topp