Late update og nye tanker som må lufte..
Den siste pp'n i 2019, ble pp'n hvor gullegget satt 
Og hun satt helt frem til 8 uker før termin
Snart er hun 1 år, og vi ble på nyttårsaften enige om å slutte med prevensjon av alle slag (brukte kun minipillen Cerazette), for å begynne å tenke på å prøve på et lite søsken til henne
Fikk bortfallblødning ganske fort, typ samme dagen som vi slutta på pilla, men det var nok også noe med bakgrunn i at et par av pillene i løpet av "juleuka" ble avglemt/tatt sent.
Har siden da ikke hatt noe form for mens.. testet etter el ei god stund, gav litt opp en dag eller to, for så å teste en gang igjen, å fikk positiv med en gang.. trodde jeg... det var på cd 36.. å er nå på cd 53... så det var nok ikke noe egg som slapp..
Skal også nevnes at vi nå har avsluttet amming helt, vet at amming også kan klusse til syklus noe...
Kjenner jeg blir litt spør av å gå å vente på tanta, og syns hun bare kan se til å vise sitt røde bustehus ganske så snart...
sånn at jeg kan få begynt på ny frisk med testing osv.. #testetøs
Og ja; vet også at det kan ta noe tid før kroppen kommer til "hektene" etter pilleslutt.. men håper bare det ikke er PCOS'n som er kommet tilbake....

Meeeen på den lyse siden; 13.02.21 fridde min kjære, med god hjelp av mini og en smekke med personlig skrift på
ble mildt sagt overrasket og veldig glad
Og 18.02.21 kjøpte vi oss hus
så nå går vi å vente på overtakelses dato, og pakker det vi ikke trenger på mellomtiden