Svar på tråd

EDIT:

Nr 1 er nå 4 år, kom 8 uker før tiden i mars, 2020:Heartbigred

Nr 2 er 2,5 år, å kom 8 dager på overtid:hilarious: i januar 2022:Heartbigred

Har nå begynt å kjenne på lysten på nok en liten skatt:Heartred

Etter at jeg nevnte for gubben, at jeg kjente at minipillen(cerazette) tok bort aaaalt av lyst, så kom det kjapt fra han; så slutt da:hilarious: alt dette skjedde på enden av mars i år:shy:

I skrivende stund er vi i juni, på enden riktig nok:smiley-angelic006

Gubben var ikke heeelt der at han ønsket en til, siden han hadde en fra før vi ble sammen:nailbiting:

Men etter litt tenketid for han, og mas fra meg, virker det nå som han har gitt etter for mine ønsker:angelic: han gjør iallfall null for å hindre at det ikke skal bli en til:smiley-angelic006:smiley-angelic003

Har ennå ikke skjedd noe, men sjansene er der:smiley-angelic006

Vi har, etter jeg startet denne dagboken blitt henholdsvis 33 og 40 år:shy:

2019

Vi har prøvd i snart 8 mnd nå, vet dette ikke er lenge for noen, og føler med alle som har prøvd lenger enn oss, men har begynt å kjenne på dette med drømmer og håp om det å få disse berømte to strekene på en graviditetstest.. disse streken lar stadig vente på seg her, som hos andre.

Samtidig går jeg med så mange andre tanker i hodet, jeg har ikke fast jobb eller en stabil inntekt, sambo har; men har ingen planer eller meninger med å leve kun på han, og det er heller ikke ønsket mitt. Kanskje like mye som vi ønsker en baby, ønsker jeg også jobb, jeg har utdanning og alt, men det å komme inn på en fast stilling er ikke enkelt; tydeligvis. Problemet mitt er ikke nødvendigvis å få jobb, men å få en fast jobb.. Når man er utdannet innenfor helse får man alltids vakte her og der, men dette er ikke stabil og forutsigbart nok i lengden, iallfall ikke om man skal ha barn oppi det hele..

Jeg har nå gått til det steget at jeg har skrevet et FB innlegg i håp om at dette kanskje kan være med på å lette på situasjonen, og ikke minst frustrasjonen jeg går å bærer på..

Jeg er 28 år gammel, og blir 29 i år, så på noen måter føler jeg at jeg snart også er for gammel til å bli mamma, selv om jeg vet inni meg at jeg ikke er det..

Blir litt smågal av alle disse tankene noen ganger..

Back
Topp