Veien til nr 3. ❤️

Uffa jeg skjønner godt at du vil teste tidlig!

Så merkelig at du får en unormal menstrasjon når du hadde håpet så lenge?
Kan det være noe annet?

Fortsetter å krysse fingrene for deg for neste PP!!

med tanke på at jeg har hatt så vondt i dag så mistenker jeg at det kanskje var en befruktning som gikk galt. For brystene begynte å utvikle seg. Det er jeg helt sikker på.. det kjente jeg veldig godt.

håper virkelig det klaffer neste PP ja. Begynner å bli kraftig lei mensen. He He
 
med tanke på at jeg har hatt så vondt i dag så mistenker jeg at det kanskje var en befruktning som gikk galt. For brystene begynte å utvikle seg. Det er jeg helt sikker på.. det kjente jeg veldig godt.

håper virkelig det klaffer neste PP ja. Begynner å bli kraftig lei mensen. He He
Skjønner den så godt!
Det høres mer sannsynlig ut med en befruktning som ikke gikk etter planen ja, med alle symptomene

Krysser fingrene for deg og håper su oppdaterer oss!!

P.S. Jeg har merket at mine emojis ikke kommer frem i teksten min... så bare forestill deg innleggene mine med oppmuntrende og morsomme emojis!
 
Skjønner den så godt!
Det høres mer sannsynlig ut med en befruktning som ikke gikk etter planen ja, med alle symptomene

Krysser fingrene for deg og håper su oppdaterer oss!!

P.S. Jeg har merket at mine emojis ikke kommer frem i teksten min... så bare forestill deg innleggene mine med oppmuntrende og morsomme emojis!

he He. Ja man må bruke emojisene som hører til nettsiden her. Litt tungvindt når man skriver innlegg fra telefonen. Men lettere på pc/Mac :)
 
CD 4 - PP16
Begynner å bli smått lei prøving. Og skuffelsen hver gang mens kommer.
Nå er jeg sliten.denne mnd skal jeg ikke ta EL tester. Men heller prøve å legge inn aksjer hver dag de neste to mnd. Jeg har appen FLO så vet ca når EL skal være. temper også litt.
jeg så tydelig på tempung forje PP når EL hadde vært. Og temp steg etter EL og holdt seg oppe helt til TR kom. Da sank den og har holdt seg stabil nede på 36,1 de siste dagene. Ble en superkort Mens på bare 3 dager. Noe som ikke gjør noe.

Tenker at jeg skal prøve å ikke henge altfor mye her inne denne PP for å se om det hjelper noe på å «koble» av. For det blir jo fort til at man tenker mye i denne prøvingen.
 
CD 4 - PP16
Begynner å bli smått lei prøving. Og skuffelsen hver gang mens kommer.
Nå er jeg sliten.denne mnd skal jeg ikke ta EL tester. Men heller prøve å legge inn aksjer hver dag de neste to mnd. Jeg har appen FLO så vet ca når EL skal være. temper også litt.
jeg så tydelig på tempung forje PP når EL hadde vært. Og temp steg etter EL og holdt seg oppe helt til TR kom. Da sank den og har holdt seg stabil nede på 36,1 de siste dagene. Ble en superkort Mens på bare 3 dager. Noe som ikke gjør noe.

Tenker at jeg skal prøve å ikke henge altfor mye her inne denne PP for å se om det hjelper noe på å «koble» av. For det blir jo fort til at man tenker mye i denne prøvingen.
Forstår at det kan være utrolig slitsomt når det ikke klaffer!
Kjenner mange som har «gitt litt opp» og plutselig blitt gravide, kanskje fordi de la fra seg stresset og presset? :)

Aksjer ca hver andre dag blir min taktikk, og holde ett øye med FLO appen.

Krysser alle fingre for deg!
 
Skjønner deg veldig godt!
Har litt samme følelsene nå, er så frustrert over at det ikke skjer noe, har bare lyst å bli gravid...
Tror nok det er lurt å ikke teste og følge alle mulige råd hver mnd, kan bli litt mye av det gode...
Masse lykke til, krysser fingrene for oss :Heartred Når har du El ca?
 
Skjønner deg veldig godt!
Har litt samme følelsene nå, er så frustrert over at det ikke skjer noe, har bare lyst å bli gravid...
Tror nok det er lurt å ikke teste og følge alle mulige råd hver mnd, kan bli litt mye av det gode...
Masse lykke til, krysser fingrene for oss :Heartred Når har du El ca?

ja man blir helt tullete i disse fasene.

jeg har EL iløpet av helgen.. trur jeg. Men prøver å legge inn aksjer hver dag og minimum annenhver dag.
 
CD 10. ca to dager til EL.

denne pp skal jeg ikke teste etter EL. men jeg temper.. den har vært stabil på 36,1 de siste 5-6 dagene. men i dag var den nede på 35,8. den har altså sunket 0,3. det står den skal synke 0,2-0,5 grader ved EL. eller rett før EL.

vi har fått lagt inn aksjer nesten hver dag. og har sagt til sambo at det er ekstra viktig resten av uken og i helgen.

jeg merker jeg er utrolig lei prøving. :(

for 3 dager siden så hadde jeg en ordentlig snål og sår drøm. Jeg drømte at vi plutselig hadde fått en baby. og i drømmen så måtte jeg sjekke om jeg sov eller ikke :hilarious::hilarious: :p fant til slutt ut at jeg sov for det var noen detaljer i drømmen som ikke stemte med virkeligheten og så våknet jeg. Men denne drømmen var så virkelig. og jeg så denne babyen såååå tydelig. ansiktet og alt. og det var så rar følelse. en så etterlengtet følelse å holde denne spiren vi så lenge har ønsket oss.

Hadde vært så fint om det klaffet nå. for da er det perfekt å fortelle det til familien til jul. gjøre en litt kul greie ut av det. men sånn blir det nok ikke. og TR kommer nok som vanlig. :(
 
CD 10. ca to dager til EL.

denne pp skal jeg ikke teste etter EL. men jeg temper.. den har vært stabil på 36,1 de siste 5-6 dagene. men i dag var den nede på 35,8. den har altså sunket 0,3. det står den skal synke 0,2-0,5 grader ved EL. eller rett før EL.

vi har fått lagt inn aksjer nesten hver dag. og har sagt til sambo at det er ekstra viktig resten av uken og i helgen.

jeg merker jeg er utrolig lei prøving. :(

for 3 dager siden så hadde jeg en ordentlig snål og sår drøm. Jeg drømte at vi plutselig hadde fått en baby. og i drømmen så måtte jeg sjekke om jeg sov eller ikke :hilarious::hilarious: :p fant til slutt ut at jeg sov for det var noen detaljer i drømmen som ikke stemte med virkeligheten og så våknet jeg. Men denne drømmen var så virkelig. og jeg så denne babyen såååå tydelig. ansiktet og alt. og det var så rar følelse. en så etterlengtet følelse å holde denne spiren vi så lenge har ønsket oss.

Hadde vært så fint om det klaffet nå. for da er det perfekt å fortelle det til familien til jul. gjøre en litt kul greie ut av det. men sånn blir det nok ikke. og TR kommer nok som vanlig. :(
Å så kult! Je har hørt om mange som har «blitt gravide» i drømme samme PP som spiren satt så det er lov å håpe!! :D
Krysser fingre for deg!
 
Å så kult! Je har hørt om mange som har «blitt gravide» i drømme samme PP som spiren satt så det er lov å håpe!! :D
Krysser fingre for deg!

Ja det hadde vært både litt creepy og kult om det faktisk stemte :nailbiting: :D dessverre evigheter igjen av denne PP. he he.. så lenge til jeg finner ut om drømmen stemmer :confused: :hilarious:
 
hmm..
jeg har ikke tatt noen EL tester denne perioden. kun tempet. hvis syklusen skulle fulgt vanlig regime så skulle jeg hatt EL ca 4-5/10. men ifølge temping så hadde jeg EL den 2/10!.

som betyr at jeg nå er 2 DPO istedenfor CD 12. noe som gjør at jeg nå ikke aner hvor jeg er i syklusen.

jeg har vært litt skuffet denne PP siden sambo kun har orket å legge inn aksjer annenhver dag på grunn av dårlig rygg.. hvis EL tempingen stemmer så la vi inn aksjer på EL. og hvis EL var i går når den vanligvis skulle ha vært så ble det ikke lagt inn noen aksjer, men dagen før. så jeg har virkelig ingen følelse for at det skal klaffe denne PP. føler ikke vi har prøvd denne PP engang.
 
CD 21. - DPO 11 (ifølge temping)

de siste dagene har jeg fått flere og flere symptomer.. som vanlig :facepalm:
brystene blir bare vondere og vondere. men denne pp gjør det mest vondt rundt brystvortene. spesielt i høyre bryst. brystene er tunge og hovne.
jeg er irritabel og følsom.
Super trøtt. føler meg våken i små perioder iløpet av dagen. men blir fort sliten og trøtt igjen.
i dag har jeg vært småkvalm og uggen.
og jeg har hatt noen snodide symptomer som sikkert ikke er symptomer i det hele tatt. :hilarious:
Jeg har begynt å nyse ofte. og nesen føles trangere/tettere.

Jeg har kun to gr tester hjemme. og skal holde ut så lenge jeg klarer før jeg bruker dem. men må innrømme at det blir vanskeligere for hver dag. håper er at jeg klarer å vente med testing til etter ikm. men DET tviler jeg sterkt på at jeg klarer :hilarious::hilarious:
 
CD 26 dpo 16
Ikm om 3 dager (CD 29)
Negativ gr test i dag.
Symptomer: blir mer og mer kvalm for hver dag. I går reagerte jeg veldig på lukter. Fortsatt veldig såre brystvorter og på areaolaen (det brune rundt) og brystene er ømme og hovne.
Veldig lett irritabel. Trøtt og sliten. Har høyere temp enn vanlig. ca 0,5 grader høyere på morgenen. Og rett under feber på dagtid og kveldstid.
 
Må bare få ut litt tanker og frustrasjon.
er så ufattelig lei denne prøvetiden. Prøve å ha nytt håp hver PP. Og bli skuffa hver gang TR kommer. jeg virkelig misliker de siste dagene før TR. Og jeg misunner de som får positive tester nesten en uke før IKM. Jeg trur ikke jeg er en av de.

Jeg er nå 18 dpo. CD 28. Dette er dagen jeg vanligvis får TR. Men utifra temping og en fast lutefase så skulle jeg hatt Ikm på fredag. Men siden jeg forje PP ikke fikk mens før CD 31 så aner jeg ikke når min egentlig IKM er denne PP.

Jeg har så lyst på baby at det gjør vondt. Føler det aldri blir min tur. Føler meg mislykket og fæl. Og teit som håper så mye hver mnd.
Jeg har hatt mye mindre håp enn vanlig denne pp. Så dagene frem til nå har føltes litt raskere.

kan ikke bare TR komme fort som F.. hvis hu skal komme denne pp. Og ikke gi meg håp med å være forsinket. Og det hadde vært fint om testene hadde vært positive også da hvis det viser seg at det faktisk har klaffet. Og ikke drøye det sååå lenge...

Ikke denne mellomfasen.
 
Må bare få ut litt tanker og frustrasjon.
er så ufattelig lei denne prøvetiden. Prøve å ha nytt håp hver PP. Og bli skuffa hver gang TR kommer. jeg virkelig misliker de siste dagene før TR. Og jeg misunner de som får positive tester nesten en uke før IKM. Jeg trur ikke jeg er en av de.

Jeg er nå 18 dpo. CD 28. Dette er dagen jeg vanligvis får TR. Men utifra temping og en fast lutefase så skulle jeg hatt Ikm på fredag. Men siden jeg forje PP ikke fikk mens før CD 31 så aner jeg ikke når min egentlig IKM er denne PP.

Jeg har så lyst på baby at det gjør vondt. Føler det aldri blir min tur. Føler meg mislykket og fæl. Og teit som håper så mye hver mnd.
Jeg har hatt mye mindre håp enn vanlig denne pp. Så dagene frem til nå har føltes litt raskere.

kan ikke bare TR komme fort som F.. hvis hu skal komme denne pp. Og ikke gi meg håp med å være forsinket. Og det hadde vært fint om testene hadde vært positive også da hvis det viser seg at det faktisk har klaffet. Og ikke drøye det sååå lenge...

Ikke denne mellomfasen.

Jeg føler så med deg!
Sliter også med ulik lengde på syklus og litt sånn surr, så skjønner hvordan du har det...
Husker ikke om jeg har spurt før, men har dere prøvd å gå til en gynekolog? Der kan man få mye god hjelp :)
Det er klart du må fortsette å håpe! Til slutt så sitter spiren:Heartred
 
Jeg føler så med deg!
Sliter også med ulik lengde på syklus og litt sånn surr, så skjønner hvordan du har det...
Husker ikke om jeg har spurt før, men har dere prøvd å gå til en gynekolog? Der kan man få mye god hjelp :)
Det er klart du må fortsette å håpe! Til slutt så sitter spiren:Heartred

Takk for gode ord. :Heartbigred siden jeg er transplantert så ble jeg sjekket før vi startet å prøve. Bare sånn vanlig sjekk. Alt så bra ut.
Og siden vi hadde en SA i sommer så vet vi at det kan klaffe med meg og sambo. Så da ville ikke legen gjøre noe mer ennå. Men jeg har legetime i morgen. Så trur jeg skal pushe han litt for en henvisning til gynekolog og kanskje få sjekket litt grundigere. Eller ta noen hormontester eller no.
 
Takk for gode ord. :Heartbigred siden jeg er transplantert så ble jeg sjekket før vi startet å prøve. Bare sånn vanlig sjekk. Alt så bra ut.
Og siden vi hadde en SA i sommer så vet vi at det kan klaffe med meg og sambo. Så da ville ikke legen gjøre noe mer ennå. Men jeg har legetime i morgen. Så trur jeg skal pushe han litt for en henvisning til gynekolog og kanskje få sjekket litt grundigere. Eller ta noen hormontester eller no.

Aha. Det kan jo være greit å få sjekket jernivå og slike ting :happy:
 
Jeg var hos legen i dag. Og vi tok celleprøve nedentil. Jeg begynte seff å blø litt av undersøkelsen. Men jeg blør fortsatt. Så lurer på om TR også kom nå tilfeldigvis samtidig som blødning av undersøkelsen.
Legen skal også sende henvisning til en gynekolog som skal hjelpe meg på veien til å bli gravid. Så håper jeg det ikke er lang venteliste. siden jeg er transplantert og har måttet bytte ut noen av de faste imundempende jeg tar så ønsker ikke legen at jeg skal gå på de for lenge. Så derfor greit å sjekke ut litt hva som kan gjøres for å hjelpe igang en graviditet.
vi ønsker ikke å ty til prøverør og slikt. Så om vi ikke får til med litt enklere hjelpemidler så blir det ikke noe kjærlighetsbarn på oss.
 
CD 9 PP 17
Ifølge appen Flo skal jeg ha EL på torsdag. El test negativ i dag. Tempen stabil på 36,2 de siste 4 dagene.

Har begynt å legge inn «aksjer» hver dag allerede. Begynte med det for to dager siden. Og tenkte å fortsette med det til to dager etter EL. Så er vi sikre på at vi har gjort det vi kan ihvertfall.
 
CD 18 - 7 DPO
Null symptomer. Annet enn ubeskrivelig trøtt. Men det er jeg hele tiden så er vel egentlig ikke et symptom nå.
 
Back
Topp