Veien til nr.1❤️med IVF

JAAAA!!! :sad010:sad010:sad010 Jeg visste det!! Så fantastisk!! Gratulerer såå masse!!:Heartred:Heartred Nå må du nyte den første streken din og bare.. feire at dere har kommet hit!:Heartbigred Enn at etter alle disse månedene vi har fulgt hverandre, blir vi med i samme termingruppe også!??!?!:sad002 Er så glad på dine vegne!:love017 Nå skal lille nurk og lille frø voksne seg store og sterke!:Heartred
Jaaa, takkk:love7 Jeg bare håper begges vokser seg store nå:crybaby2 Jaa, men tør ikke melde meg inn i noen termingruppe enda:wideyed: Vi skiller vel bare 1 dag i termin også?:eek:❤️❤️
 
PP15/IVF#1, CD32, 11dp3dt/14 dpo
5 (4+0)


upload_2020-9-29_9-21-59.jpeg



Er det sant.. Er det virkelig vår tur?

Tør jeg endelig si at det er min tur til å være med i gravidklubben? Dette er så etterlengtet at jeg ikke har ord! Dette har jeg gledet meg til så lenge jeg kan huske! (mammadrømmen kom allerede da jeg var lita). Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har et mirakel i magen. Jeg har rett og slett ikke ord. Klarer ikke slutte å gråte.. av lykke!❤️

Forresten så er lille nurk «unnfanget» på 1- års bryllupsdagen vår. Det er jammen en fin gave:love017

I morgen skal jeg ta blodprøve hos legen for å måle hcg. Håper at verdiene er bra:happy:

Så krysser vi fingrene for at lille bebi vokser seg stor og sterk nå:smiley-angelic001
 
PP15/IVF#1, CD32, 11dp3dt/14 dpo
5 (4+0)


Vis vedlegget 336872


Er det sant.. Er det virkelig vår tur?

Tør jeg endelig si at det er min tur til å være med i gravidklubben? Dette er så etterlengtet at jeg ikke har ord! Dette har jeg gledet meg til så lenge jeg kan huske! (mammadrømmen kom allerede da jeg var lita). Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har et mirakel i magen. Jeg har rett og slett ikke ord. Klarer ikke slutte å gråte.. av lykke!❤️

Forresten så er lille nurk «unnfanget» på 1- års bryllupsdagen vår. Det er jammen en fin gave:love017

I morgen skal jeg ta blodprøve hos legen for å måle hcg. Håper at verdiene er bra:happy:

Så krysser vi fingrene for at lille bebi vokser seg stor og sterk nå:smiley-angelic001

Det er deres tur! Endelig!:angel8
 
Fytti katta!! Tenk at både du og TP ble gravid etter første IVF! Gratulerer så utrolig masse! Har sagt det hundre ganger før, men det er så fantastisk gøy når det klaffer for de med litt bagasje/langtidsprøvere. Håper virkelig den sitter helt til termin ☺️
 
Det er deres tur! Endelig!:angel8
Åh gratulerer så mye med digital!!! Så glad på deres vegne! ❤
JIppi og hurra :) :) :) Dette er kjemepgøy :) :) Gratulerer så masse masse :) :) :) :) :wav
Gratulerer så mye! Fantastisk ❤️ Tenk å være så ønsket, heldig liten spire.
Gratulerer så mye:happy:
Tusen takk, dere❤️❤️ Det er så hyggelig med kommentarer fra dere og at dere heier❤️❤️ Blir helt rørt:sad010
 
Fytti katta!! Tenk at både du og TP ble gravid etter første IVF! Gratulerer så utrolig masse! Har sagt det hundre ganger før, men det er så fantastisk gøy når det klaffer for de med litt bagasje/langtidsprøvere. Håper virkelig den sitter helt til termin ☺️
Haha jaa, jeg vet!!! Meg og TP har fulgt hverandre siden februar og vært i samme IKM-grupper, så det er veldig spesialt at vi gikk gjennom IVF og ble gravide samtidig også!!:eek::woot:

Ja, ikke sant:joyful: Føler liksom gleden er ekstra stor når man har ventet så lenge:joyful:

Tusen takk❤️❤️
 
Uke 5 (4+2)

HCG verdien ble målt til 136 i går og fikk beskjed om at det var bra:) Om verdien dobler seg annenhver dag, så ligger jeg ganske godt an og bør få gravid 2-3 uker allerede i helga. Har prøvd å finne info om hcg-verdier, men finner ikke så mye. Hva har deres verdier vært? Er bare så nysgjerrig:)

upload_2020-10-1_16-0-48.jpeg

upload_2020-10-1_16-2-51.jpeg


Jeg ringte også til Medicus og fortalte om nyheten. Og jeg har fått TUL i uke 43:woot: Spurte også om jeg kunne gå på Duphaston lenger enn til 5+1, da jeg er veldig redd for å miste! Jeg kunne fint gå på det frem til TUL, og så blir det gjort en ny vurdering:)

I går fortalte vi det også til foreldre og søsken og det var rett og slett en grinefest:sad010 Det var veldig rørende! Er så glad for å ha så fine folk i livene våre:love017

Har hatt litt hodepine de siste dagene, men nå begynner det endelig å gå over. Ellers ingen symptomer:eek: Får bare nyte det så lenge!:rolleyes: Og så fortsetter jeg også å teste, bare for å se om det det er stigning! Føler meg liksom ikke gravid:wacky:
upload_2020-10-1_16-0-11.jpeg


Ellers skal jeg på hyttetur med jentegjengen i helga! Har byttet ut rødvinen med druejuice!:angelic: Håper de ikke ser forskjell!:rolleyes: Så da tar jeg noen dager fri herfra:happy:

God helg! :love017
 

Vedlegg

  • 9569CA3A-1543-4876-A2D5-008A1B19A460.jpeg
    9569CA3A-1543-4876-A2D5-008A1B19A460.jpeg
    41 KB · Visninger: 48
  • upload_2020-10-1_16-1-53.png
    upload_2020-10-1_16-1-53.png
    102,5 KB · Visninger: 48
Last edited:
Uke 5 (4+2)

HCG verdien ble målt til 136 i går og fikk beskjed om at det var bra:) Om verdien dobler seg annenhver dag, så ligger jeg ganske godt an og bør få gravid 2-3 uker allerede i helga. Har prøvd å finne info om hcg-verdier, men finner ikke så mye. Hva har deres verdier vært? Er bare så nysgjerrig:)

Vis vedlegget 337121
Vis vedlegget 337123

I går fortalte vi det også til foreldre og søsken og det var rett og slett en grinefest:sad010 Det var veldig rørende! Er så glad for å ha så fine folk i livene våre:love017

Har hatt litt hodepine de siste dagene, men nå begynner det endelig å gå over. Ellers ingen symptomer:eek: Får bare nyte det så lenge!:rolleyes: Og så fortsetter jeg også å teste, bare for å se om det det er stigning! Føler meg liksom ikke gravid:wacky:
Vis vedlegget 337120

Ellers skal jeg på hyttetur med jentegjengen i helga! Har byttet ut rødvinen med druejuice!:angelic: Håper de ikke ser forskjell!:rolleyes: Så da tar jeg noen dager fri herfra:happy:

God helg! :love017

Åh så fin stigning!!:love017 Gøy å følge med!! Jeg håper å få 2-3 på digital om noen dager!:smiley-bounce012 Jeg er 5+0 på mandag og da tror jeg at jeg klarer å tro på det liiittegrann mer! :Heartred

Kos deg masse på hyttetur! Du får spille litt brisen etter hvert!:hilarious: Øve på skuespillerferdighetene!:hilarious:
 
Åh så fin stigning!!:love017 Gøy å følge med!! Jeg håper å få 2-3 på digital om noen dager!:smiley-bounce012 Jeg er 5+0 på mandag og da tror jeg at jeg klarer å tro på det liiittegrann mer! :Heartred

Kos deg masse på hyttetur! Du får spille litt brisen etter hvert!:hilarious: Øve på skuespillerferdighetene!:hilarious:
Hehe, må jo bare teste:hilarious: Tenkte å bruke opp de 3 siste billigtestene hvertfall:joyful:

Har regnet på at jeg har en hcg verdi på 272 i morgen og da bør den slå ut på en digital 2-3 da:eek: Så da bør du også få den:woot: Har også regnet på at jeg kan få 3+ på 5+3:hilarious::woot: Har bare en digital igjen, så spørs hvor lenge jeg klarer å vente:oops:

Tusen takk for det❤️❤️ Haha, får skjenke de andre, så de ikke merker noe:hilarious:
 
Last edited:
Back
Topp