Veien til lillesøster eller lillebror <3

Nummer2

Glad i forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2015
Har lenge tenkt på å lage dagbok her inne. Men har ikke klart det . Men det kan være en plass å få lufte tanker og frustrasjon i denne prosessen som føles så alt for lang. Vi er så heldig å har en fra før som kom på naturlig vis da.
Hun bli 4 i år. Ikke gått på noe prevansjon etter graviditeten. Men begynte å prøve fra hun var 2 ca. Kan faktisk ikke huske helt. Etter vært begynte vi å prøve med Leterezol uten noe særlig hell. Fant en polypp som ble fjernet og da skulle vi bli henvist videre for utredning. Det gikk lang tid uten noe svar. Etter en stund fant vi ut at gynekologen hadde glemt å sende henvisningen. For en skuffelse.

Vært så mye frem og tilbake at jeg husker ikke alt engang. Ikke vits i å gå helt i detalj heller. Vi var på privat klinikk med tanke på inseminasjon. Men en av prøvene til mannen var ikke gode nok . Og prøverør som de anbefalte da kunne ikke vi ta oss råd til med at vi var i påvente av Porsgrunn. Så nok en skuffelse... Vi kom så inn til Porsgrunn i september i fjor ca. Skulle prøve inseminasjon først da de ikke kunne finne noe feil på prøvene mine. Og mannens var nå også fine :O Mange avbrutte(pga helg og ustabil syklus)så vi fikk aldri gjort et forsøk. Da sier jeg nok og vil gå over til ivf. Ny polypp . Som må fjernes før oppstart.

Planen var å starte opp i uke 22. Fikk telefon for noen dager siden at vi må vente til etter sommeren pga at livmoren må hvile etter inngrepet. Og selfølgelig sommerstengt.
Jeg er bare helt tom om dagen. Og alt for mye følelser ovenfor denne prossessen.. Tenker bare det er litt på tide å få litt av frustrasjonen ut i riktig forum. :)
 
Hadde helt glemt denne dageboken o_O
Nå har vi hatt 1 fersk forsøk i august som var negativt.

Nå har vi hatt første frys . Insett av 2 dagers embryo 2 stykker den 29 oktober. Spenmende dager i vente :Heartbigred
 
Negativt frys :shifty: men begynte rett på Leterezol og skal hoppe rett inn i nytt fryseforsøk. 2 igjen i frysa. Tok siste Leterezol idag. Ul 21 november.
 
Negativt frys :shifty: men begynte rett på Leterezol og skal hoppe rett inn i nytt fryseforsøk. 2 igjen i frysa. Tok siste Leterezol idag. Ul 21 november.
Det var leit med negativt :(
Godt å få fortsette rett på nytt forsøk da!
Masse lykke til! :Heartred
 
Vil gjerne følge deg, lykke til med neste frys. Godt å ha noen å ta av, selv om en skulle ønske at dere slapp. :happy:
 
Da har vi hatt insett av 2 embryo den 26 november. Dagen før bursdagen min faktisk:happy: testdag 12 desember. Mannen blir så irritert når jeg tester tidlig:wacky: så kanskje jeg skal prøve å holde meg litt lengre.. men det er ikke sikkert jeg klarer:woot:
 
Da har vi hatt insett av 2 embryo den 26 november. Dagen før bursdagen min faktisk:happy: testdag 12 desember. Mannen blir så irritert når jeg tester tidlig:wacky: så kanskje jeg skal prøve å holde meg litt lengre.. men det er ikke sikkert jeg klarer:woot:
Så spennende. :Heartpink Håper dette er gulleggene :love2:love2
 
Ikke i mål denne gangen heller. Nå var frysa tom så da må det bli nytt uttak. Det var fult i januar. Så da må det bli i februar. Trengte nesten en pause nå men også det siste jeg ville. :inpain: vi har nok sikkert godt av en pause, blir mye følelser og tanker oppi det hele.
 
:( Så leit at det ikke gikk denne gangen heller. Men det er bare 5,5 uke til februar!
 
Da var vi igang igjen etter et par mnd pause.
Har hatt uttak den 17mars. Jeg gruet meg en del da forrige gang var veldig ubehagelig. Men denne gangen var bedre. Fikk ut 7 egg og et av de var umodent,. Så satt igjen med 6 stk. Kunne godt tenkt meg noen fler men :wideyed: heller sjanse på at vi kan klere det nå.:Heartred
Insett ble den 19. Vi fikk satt inn 2 fine embryo. Så spennende dager fremover :Heartbigred:Heartbigred
 
Glemt å oppdatere her. Ble gravid denne gang :Heartred er 5+4 idag. Og det er 2 små . skal på ny ul til meste mandag, håper da å se 2 bankende hjerter:Heartred:Heartred
 
Back
Topp