Svar på tråd

Da har jeg fått landet litt etter nok en mislykket prøveperiode. Samboer er på jobb de neste prøveperiodene så de negative testene denne prøveperioden var brutalt tøffe. Neste PP er samboer til kai en av de fertile dagene. Jeg har egentlig jobb, men jeg tar egenmelding (selv om det ikke er helt innafor) også får vi lagt inn den ene aksjen  :Heartpink  Det kan godt hende han ligger til kai noen av de ferile dagene de neste PP-eene, og da blir jeg og levere egenmeldig så vi får lagt aksjer. Neste PP han er hjemme er ikke før i August. Det blir litt for lenge og vente, så her bryter vi litt regler for å få lagt inn det vi kan :hilarious:

I mellomtiden har jeg bedt han om å prøve å slutte å snuse. Vi begge er begynt å trene mer og vi lever generelt sunnere. Det bør jo hjelpe på.

Jeg har også fått meg legetime. Jeg føler at ting ikke stemmer helt hormonelt etter MA-en i August i fjor. Jeg ønsker å få sjekket opp i en del blodprøver og om mulig også bli henvist videre til gynekolog. Jeg vet at vi enda ikke har prøv i et år, men nå er det ikke lenge til prøveperioden passerer året, så tenker det skader ikke å spørre om videre utredning :happy:

Skal prøve å holde humøret litt høyere videre. Prøving er brutalt tøff, det har jeg nå fått erfare :Heartpink Nå har jeg ikke særlig høye forhåpninger før vi får prøvd i August pga. lite aksjer de neste månedene, og nå er jeg innstilt på det, så skal nok klare å holde humøret på et litt høyere nivå. I mellomtiden skal jeg prøve å få trent enda mer og ha tankene og fokuset der.

Redigerte det første innlegget mitt i dagboken. Legger det ved under her:

FORSØK PÅ BARN 2

PP1 -Juli 24 

Gravid - endte i  missed abortion oppdaget i uke 8+noen dager

PP1 etter MA - September 24

Negativ

PP2 etter MA - Oktober 24

Negativ

November 24

Samboer er på jobb og vi går glipp av prøveperioden

PP3 etter MA - Desember

Negativ

PP4 etter MA - Januar

Kjemisk graviditet

PP5 etter MA - Februar

Det ble dessverre ikke lagt aksjer da samboer var på jobb. Hadde et håp om å få lagt inn en aksje, i den fertile perioden, men det gikk ikke.

PP6 etter MA - Mars

Negativ

Back
Topp