Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Relaterer til din historie Har også blitt gravid veldig raskt tidligere og er nå også på pp 6 etter MA. Jeg føler også det er noe galt med meg etter den siden vi ikke får det til nå, og er drittlei skuffelsen hver mnd. Jeg gikk til gynekolog og fikk letrozol denne syklusen fordi jeg har plutselig fått tidlig eggløsning etter MAen. Men vi skal ta privat fertilitetssjekk neste syklus om det ikke går nå i alle fall. Dette er jo unormalt for oss. Tror nok ikke jeg får det offentlig siden vi er under 35, men om de finner noe på sjekken så kan jo de henvise til det offentlige evt. hvis det skulle gå så langtHåper den sitter for oss begge denne gangen!
Relaterer til din historie Har også blitt gravid veldig raskt tidligere og er nå også på pp 6 etter MA. Jeg føler også det er noe galt med meg etter den siden vi ikke får det til nå, og er drittlei skuffelsen hver mnd. Jeg gikk til gynekolog og fikk letrozol denne syklusen fordi jeg har plutselig fått tidlig eggløsning etter MAen. Men vi skal ta privat fertilitetssjekk neste syklus om det ikke går nå i alle fall. Dette er jo unormalt for oss. Tror nok ikke jeg får det offentlig siden vi er under 35, men om de finner noe på sjekken så kan jo de henvise til det offentlige evt. hvis det skulle gå så langt
Håper den sitter for oss begge denne gangen!