PP4 etter MA - TR
Timen hos legen var så som så. Forklarte at jeg hadde hatt mange skyggestreker på tidligtester og at jeg var redd det var kjemisk. Sa også at jeg hadde null håp om graviditet denne syklusen for da skulle testene ha blitt sterkere. Sa også at jeg ønsket å bli henvist videre til gynekolog. Hun syns det hørtes ut som en graviditet og sa at jeg kunne ta HCG måling med to dagers mellomrom. Dette ønsket jo jeg også, men som jeg også sa til henne så har jeg null håp, ønsker egentlig bare en time hos gynekolog for å se om forholdene der nede er til rette for en graviditet og hvordan ståa er der nede. Hun syns jeg kunne vente å se hva HCG målingene sa og at håpet ikke var ute......
Vel nå i ettermiddag har jeg endelig fått TR, og jeg er letta over det. Har jo ikke tatt noen tester siden i går morgest da jeg har vært fri for tester. Men har vært helt sikker på at dette ikke ville gå veien. Så nå er jeg letta over at TR er kommet. Blir nok å ringe legekontoret i morgen å si at HCG målingen på onsdag ikke trengs, men st jeg fortsatt ønsker henvisning videre til gynekolog om mulig.
Om jeg skal oppsummere PP4 så har den vært dritt! Jeg har hatt norovirus og RS virus, jeg har fått skyggestreker på alle babyplantestene jeg omtrent hadde og jeg er nå fri for tester så må kjøpe nye.... Neste PP blir ikke før i mars pga. jobben til samboer. Så om det klaffer da så blir det desember baby, ikke helt optimalt det heller med tanke på jul, mørketid og slikt, men om det klaffer da så hopper vi uansett i taket av glede! Så nå er det bare å prøve å senke skuldrene å se fremover.