Veien til et bedre liv - slankedagbok

grete88

Blir kjent med forumet
Startvekt: 92kg

Målvekt: 75kg



Februar 2011

Nedgang 4kg

Mars 2011

Oppgang 1,5kg

April 2011

Nedgang 1kg

Mai 2011

Nedgang 1,4kg

Juni 2011

Nedgang 1,6kg

Juli 2011

Nedgang 0,9kg

August 2011

Nedgang 1,1kg

September 2011
Nedgang 1,3kg

Oktober 2011
Nedgang 3kg

November 2011

Nedgang 0,9kg

Desember 2011
Oppgang 0,3kg

Januar 2012
Nedgang 1,6kg

Total nedgang: 15kg
 
Kroppsmål

20.09.11:
Bryst: 105 cm
Midje: 85 cm
Hofter: 101 cm

20.10.11:
Bryst: 103 cm
Midje: 82 cm
Hofter: 99 cm

20.11.11:
Bryst: 99 cm
Midje: 81 cm
Hofter: 99 cm

20.12.11:
Bryst: 99 cm
Midje: 79 cm
Hofter: 96,5cm

20.01.12:
Bryst: 98cm
Midje: 81cm
Hofter: 96cm

20.02.12:
Bryst: 97cm
Midje:79,5cm
Hofter: 96cm

20.03.12:
Bryst: 98cm
Midje: 78cm
Hofter: 95cm

Total nedgang: -20cm
 
Veiedag i går og jeg hadde gått ned 1,2kgveldig rart siden jeg ikke har fått trent på en stund. men skal ikke klage har jo kjøpt meg sånn rockering men har kun prøvd den 1 gang. må skjerpe meg der! føler det er den eneste treningen jeg har tid til om dagene. orker jo ikke noe på kveld for jeg er helt utkjørt da. må prøve å lage meg en treningsplan for å se om det hjelper.

jeg har nå kun 3,3kg igjen til mitt hovedmål. er veldig fornøyd med min innsats dette året på januar blir det litt kleshopping på meg siden nesten alt jeg har er for stortgleder meg til å få meg noen nye bukser som passer og som ikke henger i rompa å lårene på meg
 
Har tenkt en del på dette med trening. Jeg har ikke trent på mange uker, og jeg kjøpte meg jo en rockering her for noen uker siden. Men jeg har bestemt meg for å stoppe med trening frem til nyåret. Da er det en ny start!
 
Gleder meg til januar:-) for da skal jeg kjøpe meg nye klær:-) alt henger jo bare på meg nå så:-P bukser og gensrer prioriteres først:-) og så gleder jeg meg selvfølgelig til å trene igjen og stramme opp kroppen:-)
 
Er klar for trening igjen:-)

Start: 3 januar.
3 januar:
 
emoticon
 
I morgen braker det løs har ikke satt noe krav til meg selv om hvor mye jeg skal trene og hvor ofte. det viktigste er at jeg trener så blir spennende å se etterhvert! skal ta før bilde nå tenkte jeg sånn at jeg har noe å si tilbake til. kommer til å ta bilde 1 gang i mnd for å se forandringene
 
Ble ikke så jeg startet med treningen før i dag i stedet for forrige mandag. Men det var godt å få seg en treningsøkt nå igjen ette flere mnd uten er kjempe motivert til å klare det jeg vil oppnå, men tror ikke jeg kommer til å få til å gå ned så mye mer i vekt. dette er da pga min beinbyggnig. men heller at jeg baserer meg på å stramme inn i stedet. jeg meldte meg på slankekrigen likevel for jeg har et håp om å komme lengre ned enn 75kg og å være med på slankekrigen er kjempemotiverende så da kanskje jeg får det til som jeg vil
 
På tirsdag er det 1 år siden jeg startet kampen om kg. er veldig fornøyd med den nedgang jeg har klart å gjort iløpet av den tiden er fortsatt noen kg til jeg skal ned, men har ingen hastverk. mitt mål er bare å bli fornøyd med meg selv frem til sommeren
 
Da har jeg tatt den avgjørelsen med at jeg har sluttet å basere meg på ned i vekt. Kommer til å konsentrere meg mer om nedgang i cm. Faller noen kg av så er det en bonus
Jeg har tatt meg 15 kg og der stopper det tydeligvis. Har nå begynt å trene på trenings"senter" 2-3 ganger i uken i 1-1,5time. + prøver å få til litt hjemmetrening nå og da. Kommer til å oppdatere 1 gang i mnd med resultater på målene jeg har tatt.
 
Back
Topp