Veien til en slankere kropp - Tone86

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Endelig har jeg fått motivasjonen jeg trenger for å klare kampen mot vekta. Her funker ikke "å komme inn i gamle bukser" eller annet fjas.. Jeg har fått innvilget korsbåndoperasjon, noe som vil gjøre kneet svakere enn det i utgangspunktet er - og det er absolutt en fordel å ikke veie 0.1 tonn...!!

Veiedag: Fredag
Skal totalt ned 16,6 kg fra 23.11. Har siste månedene gått ned 6 kg - fra 102,6.


STARTVEKT: 96,6
MÅL: 80 kg i første omgang

Delmål 1: 95 kg - målet nådd:  14. desember :o) 
Delmål 2: 90 kg - målet nådd:
Delmål 3: 85 kg - målet nådd:

2012:

Januar:
02.01 - 92,8 kg  ( - 1,3 siden 14.12)




2011:
November 2011:
23.11 - startdag - 96,6 kg
30.11 95,9 kg
Totalt november: - 0,9 kg :)

Desember 2011:
"start for desember = 95,9 kg"
08.01 - 95,1 kg (æsj.. hadde et lite håp om å se 4-tallet denne gangen... Neste uke skal den være her!!)
14.12 - 94,1 kg - da har vi mål om godt nede på 3-tallet neste uke!! :o)


Æsj... Glemte hele slankedagboka i slutten av desember jeg - ikke turte jeg gå på vekta heller... :p






 
Ser ut som du har en god plan  Og en virkelig god motivasjon når du liksom MÅ gå ned pga operasjonen  Lykke til 
 
Lykke til!!! 
 
Oioi svar i dagboka og greier, så koselig!! 

Ja, er veldig motivert til å klare dette, skikkelig motivasjon dette med kneet ja - greit å ha i tankene at man skal ha de i mange år framover!

Glemte å skrive inn vekta på onsdag, men veide meg onsdag og tallene kom inn i dag.. -0,9 denne uka - fornøyd med den! :) 

På lørdag var jeg på nissemaraton på treningssenteret, tre timer spinning! Stolt!! ;o) 
 
Usj... Syns det er litt vanskelig om dagen... Mye som skjer - middager, treff og besøk! Hardt å holde seg helt til planen med mat altså!!

Holder meg jo unna
- hvitt mel (brød osv)
- sukker
- pasta
- ris
- poteter

I går var jeg på jentetreff med tapas, men klarte å begrense det til ei lefse rakfisk (uten potet), ei lefe med noe ribberull og ett stykke brownieskake..

 
Hei hei hvordan går det med deg?
 
Back
Topp