Veien til en liten søster eller bror <3

Hei, prøver på nr 2 jeg også. Har brukt wild yam før, men valgte å ta en pp uten nå (er 5dpo). Ble så mye murringer når jeg tok det, så fikk liksom falske forhåpninger. Jeg hadde også trengt litt lenger lutealfase, men nå har syklusen «jevnet» seg ut litt-altså den gikk fra 30+ dager til 26, men nå har el begynt komme tidligere også.
:signs003
 
Hei, prøver på nr 2 jeg også. Har brukt wild yam før, men valgte å ta en pp uten nå (er 5dpo). Ble så mye murringer når jeg tok det, så fikk liksom falske forhåpninger. Jeg hadde også trengt litt lenger lutealfase, men nå har syklusen «jevnet» seg ut litt-altså den gikk fra 30+ dager til 26, men nå har el begynt komme tidligere også.
:signs003
Jeg tar ikke wild yam denne perioden, da jeg ikke var helt sikker på når eggløsninga var. Så ble uten denne gangen. Prøver meg sikkert med det igjen om det ikke går denne mnd :happy: merka ikke noe spesielt egentlig når jeg tok det, annet enn litt ømmere pupper en normalt. Men jeg hadde ekstremt ømme bryst før eggløsning denne perioden, så kan like gjerne være at det bare har endra seg hvordan kroppen reagerer.
Kortere syklus og lengre lutealfase er jo gull:) her er syklusen stort sett ganske kort, men denne lutealfasen er også litt kort enda altså. Lykke til til deg også!
 
CD 25 - 11 dpo
Blenda test på morningen i dag. Så da spørs det da. Tre dager siden evt festeblødning, og 11dpo. Skal sies at jeg ikke vet hvilken sensitivitet testen jeg tok har. Nå tenker jeg at jeg drøyer til fredag med ny test!
 
PP18 - CD 1

Da var vi her igjen da. Etter negativ test i morges og blødning i kveld er det vel bare å innse at det ble ikke noe denne mnd heller. Da blir det kanskje oktoberbaby da?

Denne mnd skal jeg starte tidligere med eggløsningstester, siden EL kom 4 dager tidligere enn beregnet denne gangen. Tenker jeg må kartlegge hvordan eggløsningen faller ift slim, da jeg har ganske tydelig El-slim hver mnd. Så det kan hjelpe meg mnd jeg ikke tester.
 
Back
Topp