Svar på tråd

Litt tanker på en søndags morgen :)

Nå er jeg på dag 6 etter at jeg startet å blø på tirsdag. Det er minimalt med blod igjen, heldigvis! Lei av å blø i store mengder nå. Tenker å ta en graviditetstest, for å se om det har blitt svakere strek. Vurderer også å ta en ny hcg blodprøve i slutten av neste uke. Håper jo at alt har kommet ut, men er forberedt på at det kanskje kommer ut ved neste mens.

Jeg tenker at jeg vil begynne å prøve igjen, så snart vi kan. Selv om jeg syns det er litt skummelt å prøve før vi har fått svar på blodprøvene. Det kan jo ta alt fra rundt 4-8 uker har jeg hørt. Samboer har ikke tatt blodprøvene ennå, men jeg håper han får til å stikke innom Fürst en dag i løpet av neste uke. Sjansen for at ting uansett klaffer før vi får igjen prøvene er jo ikke akkurat store. Andre gang jeg ble gravid var på PP3 og denne gangen tok det et halvt år før det klaffet.

Planen er å få kjøpt inn nye EL og graviditetstester. Herregud, så lei jeg er av å gjøre nye innkjøp av det :hilarious::hungover: har tenkt hver gang jeg har tatt siste graviditetstest, at NÅ! Nå, er det vel siste gangen jeg tar en slik test på leeeeeenge. Neida...

Er også redd for om blodprøvene viser noe. Hva da? Jeg gjør jo dette for å finne et svar. Men jeg syns det er skummelt å faktisk kunne få et svar. Hva om en av oss har en genfeil? Jeg vet jo at det er bedre å få vite og faktisk kunne gjøre noe med saken.

Hadde gledet meg til desember, og kose meg med juleforberedelser OG være gravid! Tenk så koselig. Sånn tenkte jeg i fjor også. Også skjer det ikke i år heller :( Men, jeg skal prøve å ikke deppe for mye. Jeg skal prøve å kose meg allikevel.

Planlegger å kjøpe inn litt julelys til å pynte med utenfor huset. Det er så koselig! Man må jo bare prøve å få tiden til å gå midt inni all denne prøvinga :Heartred

Back
Topp