Svar på tråd

Hei :) Det gikk fint i dag. Jeg fortalte at jeg begynte å blø i går og at det har tatt seg opp i dag. Han lurte på hvordan det så ut, og jeg sa det var som en kraftig mens med klumper som kom ut. Det var veldig bra sa han. Da ser det ut til at kroppen klarer å ordne opp selv. TMI, men det kom en stor klump ut i det jeg skulle hjem. Kjente det skjedde... Så gikk på en do på en kafé for å ordne opp :wtf::hilarious: Litt av hvert vi kvinner må igjennom.... Fikk også beskjed om å ta enda en hcg blodprøve hos Fürst, så da gjorde jeg det etter timen. Og i tillegg fikk jeg bedt om at jeg ønsker veldig at vi skal testes for kromosomavvik. Så jeg gjorde det samtidig som hcg prøven. Samboer skal innom Fürst en dag han har tid. Så nå er jeg spent på hva svarene vil vise.

Jeg spurte om det stemte at jeg ikke burde ha hcg i kroppen når prøvene tas, men han mente det gikk fint? Litt usikker, men han vet vel hva han driver med. Skal også testes for antifosfolipid syndrom i samme slengen, men det er egentlig unødvendig da man faktisk må ta disse prøvene en stund etter hcg er ute av kroppen. Men vi var enige om at det ikke var det viktigste å teste akkurat nå. Det viktigste er om det er noen kromosomavvik. Så jeg spurte også om hva jeg gjør neste gang jeg blir gravid, om jeg fortsatt skal bruke lutinus og klexane, og det sa han at jeg skal gjøre.

Syns ting gikk så fort, for da jeg var ferdig og ute fra kontoret, så sjekka jeg gjennom begge henvisningene vi har fått til blodprøver. Og hos meg var det krysset av på Prediktiv test og Bærertest. Det var det ikke hos samboer. Så jeg bare håper ting ble riktig.

Spurte han også om han syns vi burde fortsette å prøve i mellomtiden, fram til vi får svar på prøvene. Og det syns han vi bare burde gjøre. Så da blir det nok til at vi gjør det!

Back
Topp