Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Hei Lykke_lille93! Det stemmer at vi var med i samme termingruppe da ja! Takk for at deler opplevelsen du hadde med meg! Ser at du hadde mye høyere hcg enn jeg har hatt. Siste hcg verdi var på torsdag og da var jeg 6+0. Da lå den på kun 1100. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro akkurat nå. Om det er en exu eller om det forhåpentligvis er en BO. Det er akkurat som du beskrev det, han så kun et hulrom og ikke plommesekk eller fosteranlegg. Håper så veldig på at det ordner seg på best mulig måte og at jeg får piller som kan ordne opp i det hvis det er en BO og hvis kroppen min ikke ordner opp selv.Tusen takk for gode ord veldig hyggelig å se at det gikk bra for deg og at du snart er i mål!
Hei Lykke_lille93! Det stemmer at vi var med i samme termingruppe da ja! Takk for at deler opplevelsen du hadde med meg! Ser at du hadde mye høyere hcg enn jeg har hatt. Siste hcg verdi var på torsdag og da var jeg 6+0. Da lå den på kun 1100. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro akkurat nå. Om det er en exu eller om det forhåpentligvis er en BO. Det er akkurat som du beskrev det, han så kun et hulrom og ikke plommesekk eller fosteranlegg. Håper så veldig på at det ordner seg på best mulig måte og at jeg får piller som kan ordne opp i det hvis det er en BO og hvis kroppen min ikke ordner opp selv.
Tusen takk for gode ord veldig hyggelig å se at det gikk bra for deg og at du snart er i mål!