Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Hei kjære Høsteple! Takk for at du tar deg tid til å svare Det med sprøyta visste jeg ikke! At man må vente i 6 mnd! Det skjer ikke.... Jeg kjenner jeg er livredd for operasjon, hvis det skulle vært en EXU, og har tenkt at jeg heller vil ta sprøyte. Men nei, 6 måneder er lenge å vente. Trist å høre at du har erfaring med dette og at du står midt oppi en fjerde MA Fy fader. Dette er ikke for pyser! Ok, da er det ikke godt å si hva det er, hvis HCG stiger. Det er liksom enten eller. Regner med at jeg kanskje da må inn på en UL på sykehuset hvor de kan sjekke grundig? Hva om de ikke finner noe? Må man bare gå og vente? Så frustrerende dette er... Vet du kjenner deg igjen etter å ha mistet så mange ganger. Får du noe mer hjelp fremover nå eller vet du ikke ennå? Tusen takk!God klem til deg!
Hei kjære Høsteple! Takk for at du tar deg tid til å svare Det med sprøyta visste jeg ikke! At man må vente i 6 mnd! Det skjer ikke.... Jeg kjenner jeg er livredd for operasjon, hvis det skulle vært en EXU, og har tenkt at jeg heller vil ta sprøyte. Men nei, 6 måneder er lenge å vente. Trist å høre at du har erfaring med dette og at du står midt oppi en fjerde MA Fy fader. Dette er ikke for pyser! Ok, da er det ikke godt å si hva det er, hvis HCG stiger. Det er liksom enten eller. Regner med at jeg kanskje da må inn på en UL på sykehuset hvor de kan sjekke grundig? Hva om de ikke finner noe? Må man bare gå og vente? Så frustrerende dette er... Vet du kjenner deg igjen etter å ha mistet så mange ganger. Får du noe mer hjelp fremover nå eller vet du ikke ennå? Tusen takk!
God klem til deg!