Svar på tråd

Nå gråter jeg med deg, kjære gode KHelg :( Det er så urettferdig, har ikke ord.. Tror du at du får svaret på HCG-prøven i dag? Forstår at dette blir noen tunge dager frem til mandag, håper du og mannen finner god støtte i hverandre :Heartred Så kan vi ikke gjøre annet enn å bare krysse fingrene!

Du har absolutt lov til å være frustrert, lei og sint. Det er bra du klarer å sette ord på frustrasjonen du kjenner på, det ligger mye bearbeiding i det å tillate seg å kjenne på følelsene, samt å klare å sette ord på det. Bearbeiding er viktig for å sette kroppen i stand til å håndtere det. Og ja - det vil alltid være noen som har det "verre", men så kommer man ingen vei med å sammenligne seg selv med andre, selv om det er lett å gjøre det. Som du selv skriver så har du vært gjennom mye dette året, og de belastningene det medfører skal man ikke kimse av. Det er utrolig viktig å ikke bli sittende alene med tankene.

Jeg sier meg enig med Timi - du skal bli mamma en dag, ikke mist håpet på veien :Heartred Sender deg en klem!

Back
Topp