Svar på tråd

6+0

Det går nok ikke veien dette her :sad010 var på ultralyd i stad og han kunne ikke finne noe. Jeg vet hva man skal se etter. Jeg var jo på så tidlig ultralyd forrige gang, mulig noen dager etter. Og da kunne jeg fint se at det var noe der og bittesmå hjerteslag. Nå fant vi ingen ting..... Faen. Jeg er så lei av dette :( Hvorfor går det ikke??? Hva er det som feiler oss? Kanskje dette er en BO? Det har jeg ikke vært borti før.

Jeg skal tilbake på mandag. 4 lange dager. Finner han ikke noe da, så blir det ny pillekur. Den tredje på 1 år. Jeg er så jævli lei.... Frustert, lei og sint. Men jeg har ingen å være sint på. Jeg skjønner det bare ikke.... Alt føles så håpløst akkurat nå. Hva hjelper det å  klare å bli gravid når det ikke utvikler seg og blir til noe baby? Jeg vet jo at vi har større sjans for at ting vil klaffe en eller annen gang, med tanke på at jeg faktisk blir gravid. Det sa gynekologen. Men nå føles det liksom ikke som noen stor trøst.... Jeg vil jo bare klare å få en baby :( føler meg liksom tom... Ja, ingen ting er helt sikkert ennå. Men jeg har jo ikke hatt noen god følelse helt siden jeg fikk første svaret på hcg nivået. Det var lavere enn hos de aller fleste. Jeg var og tok en ny hcg test etter ultralyden i stad. Bare for å se hvordan det ligger an, etter ønske fra gynekologen. Men jeg er allerede ganske så sikker på at det ikke går veien.

Jeg har gått gjennom så mye på dette året. Det er så mye greier. Legebesøk, blodprøver, medisiner, konstante tanker om graviditet i ett fuckings år nå. Jeg er LEI. SÅ LEI. Har lyst å bare grave meg ned i et hull og bli der :( Jeg VET jeg kan klare å bli gravid igjen. Men er det trygt? Det er stor sjanse for at noe sånt skjer igjen og igjen.... Jeg tror ikke det er tilfeldig lenger. Er det noen som vet om Medicus/Hausken kan pgt-a teste embryoene hvis man går for IVF? For det er jo det jeg vil finne ut av... Det hjelper ikke at jeg blir gravid hvis flesteparten av embryoene er syke....

Jeg har grått og grått siden jeg kom hjem. Må bare få det ut. Jeg syns det er så urettferdig. Vet at mange har det verre enn oss... men allikevel. Kommer jeg noen gang til å bli en mamma? :(:Heartred

Back
Topp