Takk for erfaringene dine rundt svangerskapene dine
De to andre gangene kjente jeg også svært lite, bare at jeg følte litt strekk i magen her og der. Var litt uggen forrige gang, men var ikke sikker på om det kom av lutinus eller ikke. Har kjent bittelitt på det denne gang, men det er veldig lite. Vet at ikke alle blir kvalme og allikevel kan ha fine svangerskap. Moren min var visst ikke kvalm i noen av sine to svangerskap, så er lov å håpe at jeg slekter på henne der, selv om jeg gjerne skulle ha følt litt på kvalmen
Greia er at jeg ikke føler meg hormonell, som de andre gangene! Men hvorfor jeg sammenligner med med de gangene, da det IKKE gikk bra, er jo litt rart må jeg innrømme
Hadde jeg hatt en baby, så hadde det kanskje vært lettere å sammenlignet, selv om jeg vet at man godt kan ha to ulike svangerskap også! Det finnes ingen fasit her. Men for meg og psyken min, så hadde det vært godt med litt flere symptomer veldig snart 
Og takk for pushet ang Mari! Tenkte jeg skulle fått bestilt ordentlig time hos henne (over telefon) selv om jeg helst skulle møttes personlig. Det er lettere enn å snakke på telefon.
Ja, disse ukene er veldig vanskelige, så jeg er glad for at jeg kan dele tankene mine med dere fine her inne