Mulig 4+6 i dag! Snart er jeg over den kjemiske grensa 
Har som sagt før, hatt svært lite symptomer på graviditet. Jeg var mye trøtt to dager og samme dag som jeg fant ut av graviditeten. Ellers, ingen ting! Men i går og nå i dag, syns jeg plutselig at jeg har fått svakt, svakt ømme brystvorter! Hurra!
Er glad for noen tegn!! Håper bare det kommer mer og mer
Har også fått fryktelig vondt i sete/rumpa. Men det har jeg hatt før også, når jeg ikke har vært gravid. Så jeg har ikke peiling på om det har noe sammenheng akkurat denne gangen. Det er som setemuskulaturen er for stramt. Kom gjerne med tips om hvordan jeg kan få løst opp det
Har en liten ball jeg kan bruke på området for å myke det opp. Blir det ikke bedre i løpet av neste uke, så får jeg se om jeg drar til kiro/fysio og får litt hjelp.
Ellers har jeg tenkt en del på BO - Blighted Ovum (jada, her er jeg redd for alt
) For jeg vet at man har stigende hcg og vanlige graviditetssymptomer når man har det. Jeez. Hva går av meg, kan jeg ikke bare la det være
kan jeg slutte å tenke helt hvertfall noen uker fremover?
Er så lei av å være redd for alt! Har noen ganger vurdert å snakke med noen, bl.a. Mari/Fertilitetscoachen på instagram. Tror det hadde vært godt for meg, samtidig så syns jeg det er skummelt å åpne seg og ha samtale med andre om dette, for jeg vet liksom ikke hva annet jeg skal si, enn historien min og at jeg er redd. Hva mer er det å prate om? Men det hadde kanskje vært fint å fått noen verktøy å jobbe med når det kommer til tankene mine. Jeg har jo mange fine samtaler med dere her inne iallfall
Får tenke litt mer på det