Svar på tråd

Da har jeg fått den nye hcg verdien!

363! Jeg er veldig glad for at jeg har kommet meg opp på 300-tallet! Og hvertfall når gynekologen sa at jeg burde ligge rundt der i dag. Men jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal føle og tenke:wtf Jeg ser at det har doblet seg det den skal siden fredag (4 dager siden), men det er fortsatt ikke et høyt tall. Så jeg fikk et bittelite håp, men jeg er redd for å ha håp. For jeg vil ikke falle helt ned i kjelleren hvis det ikke går. Jeg har hatt en ganske ok helg hvor jeg ikke har grått så mye. Fått ting bittelitt på avstand i noen dager.

Etter jeg fikk prøvesvaret i stad, var min første tanke at jeg kanskje burde gå og sjekke hcg'en igjen, før UL neste uke. Men nei, nå må jeg legge det fra meg. Det går sånn utover psyken. Har oppdatert Fürst så utrolig mange ganger i dag for å se om jeg hadde fått svar, selv om jeg ble fortalt at jeg skulle få en melding når jeg hadde fått svar :hilarious: Kjenner at dette ikke er bra for meg. Jeg angrer ikke på at jeg tok HCG test, men det er klart man blir enda mer redd når man ser at tallene ikke helt samsvarer med hva de fleste har fått.

Nå må jeg prøve å ta dag for dag, også får vi se hva ultralyden vil vise når jeg er 6+0. Takk for støtten dere:Heartred Føler at vi er en så fin gjeng her inne som jeg setter sånn pris på!

Kort oppsummert:

12 dpo - 3+6 = 45

14 dpo - 4+1 = 85

18 dpo - 4+5 = 363

Back
Topp