Svar på tråd

Dipsy :Heartred Tusen takk! Nei, du har helt rett. Kjedelig at jeg er for kort på vei til at han skulle kunne se noe på det tidspunktet her! Får bare forklare han hva jeg står oppi nå og se hva han sier. Også blir det forhåpentligvis mulig å få et endelig svar på hcg prøven til tirsdag. Det hadde vært det aller beste.

Takk for info rundt utredning av HA. Skal ta det videre med begge gynekologer og høre hva de sier er veien videre hvis det ender dårlig denne gangen også. Vil gjerne høre dine erfaringer etter du har vært hos utredning :):Heartred

Nei, ikke gjort tester for antifosfolipid. Trodde kanskje jeg hadde testet det, fordi min offentlige gynekolog gikk gjennom prøvesvar i august etter en blodprøve, og fortalte at jeg ikke hadde noe tegn til at jeg er mer utsatt for blodpropp. Men etter å ha tittet på prøvesvarene er jeg usikker på hvordan hun vet det? Er det Protein S som blir testet da, vet du det? For den siste prøven jeg tok da var tilbake i 2006. Det er jo lenge siden.

Så jeg skal høre med gynekologen i morgen om han ser i papirene jeg har med meg om jeg har blitt testet for det. Jeg tviler jo, når det kommer opp på nett at man skal ta blodprøve to ganger, med 12 ukers mellomrom! Det har jeg ikke gjort.

Tusen takk for støtten:Heartred

Back
Topp