Svar på tråd

4 + 1 - 14 dpo

Jeg lurer på om jeg regner DPO dagene feil? Ser at mange regner med 1 dpo når EL er negativ. Jeg har alltid regnet dagen etter negativ EL som 1 dpo. Tar jeg helt feil? Isåfall er jo da blodprøvesvarene og hcg enda dårligere enn først tenkt :wtf: Hadde positiv EL test torsdag 30/9. Deretter negativ fredag 1/10. Så da regnet jeg med at egget slapp den fredagen og at lørdag da blir 1 dpo.

Nå har jeg tatt min andre blodprøve, så nå sjekker jeg Fürst ofte for å se om jeg har fått svar.... Tok en ny digital i dag, bare for å se om jeg fikk 2-3, med tanke på at jeg har fått det de andre graviditetene da jeg har vært 4+1. Fikk 2-3 i dag :nailbiting:

Også har jeg helt glemt å skrive hvordan det gikk å ta klexane sprøyta! Herlighet. Legger ved bilde også for de som er nysgjerrige på hvordan den ser ut. Jeg har grua meg til å ta den siden jeg fikk resept på det, tilbake i mai. Men jeg må si at det gikk mye, mye bedre enn forventa! Selvfølgelig ikke akkurat gøy å ta den :hilarious: men det gikk! Nå har jeg tatt 3 sprøyter hittil. Klarte å få litt blod i sprøyta i går, så jeg traff muligens noe på vei inn. Og jeg har testa ut ved å ise ned området først og å ikke gjøre det. Foretrekker helt klar å ise ned området først, da svir det ikke like mye.

Sett sammen bildet som vist øverst i høyre hjørne
Back
Topp