Veien til ønskebarn nummer to

En tråd i 'Dagbøker' startet av ~Ønskebarn2017, 10 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

SÅ flink du er :D
    Jeg har spist sunn sjokolade i dag, det var liksom ikke SÅ godt så håper det gjør susen. men hadde jeg vært mitt gamle jeg, og den dagen jeg og K har hatt i dag, hadde jeg bøttet nedpå! Så glad for at jeg har NOE kontroll. I dag ble det fisk,saus og wok grønnsaker det var digg. Høres enda bedre ut med pizza da :p

• Liker Liker x 1
  2. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hihi, ja!

3. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Flink! :)

4. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk!

5. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

2 uker inn i "bli sunn og rense kroppen for alt dritt" regime.
    Vekta idag ble ikke helt reell ettersom jeg glemte det før frokost, men.
    Siden vi startet har jeg gått ned 4,6 kg og 8 cm i magemål!
    Vekten ifra sist uke er vel ned ca 1.5 kg men det er forventet og, at det stagnerer litt.

• Liker Liker x 6
  6. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Dødsbra jobbet! :D

• Liker Liker x 1
  7. Fruflis Gift med forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Godt jobba!! [emoji2][emoji1376][emoji1376][emoji1376]

• Liker Liker x 1
  8. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Wow, det er jo kjempebra! :)

• Liker Liker x 1
  9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk!!!

10. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk! Ja, jeg er sånn passe fornøyd. Iflg bmi er jeg jo veldig overvektig enda.

11. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk!

12. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Assistert-jentene

Imponerende :D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk! Håper på samme stil i to uker til, da når jeg litt kjekkere høyder ifht vekt mtp nytt forsøk og :D

14. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Spiste sunn sjokolade og drakk vann = kvalm.. lagde forresten hjemmelagede knekkebrød på fredag, de var kjempegode!

15. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Assistert-jentene

Håper med deg :D Hva for noen type knekkebrød lagde du??

• Hjertelig Hjertelig x 1
  16. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

17. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Skal ringe Haugesund igjen imorgen. De åpnet igår, så imorgen har de nok litt mer svar til oss. Pluss da er vi ferdig med utredningen på lillegull på sykehuset. Spørs om jeg ringer Haugesund på torsdag da det blir knapt med tid med siste barnelege time kl.13.45

18. LizRachel Gift med forumet Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Har dere hatt utredning av lille? Det har jeg ikke fått med meg. Håper det ikke er noe alvorlig? Spennende med Haugesund da [emoji16]

19. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Det er ifht mistanke om hydrocefalus ..

20. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Oppdatering:angelic:

Pratet med klinikken idag.
    DET var litt nostalgisk å høre den snille gode stemmen til sykepleier damen igjen.:D

-Planen er å følge med på syklusen framover,siden den tidligere har vært 28-29 dager og nå er litt kortere. Så sier jeg ifra ved endringer.

-Det er ingen ventetid siden vi har embryo på frys, vi må bare signere noen papirer de sender oss.

-Planen sist gang dersom ikke første IVF var vellykket var innsett i naturlig syklus. Så den fortsetter vi på nå, og dersom det ikke bærer hell så blir det en ny runde stimulering som sist.:hungover::blackeye:

Samboer tenker nok at dette vil skje med en gang og var litt "redd" for at jeg tenkte jeg ville kjøre på nå:D men vi må begge være enige. Så vi er enige om å prøve selv og teste etter eggløsning hjemme (tester er bestilt) og la K få amme til hun er 1 år, om hun ønsker/trenger det. Så prøver vi på ammeslutt type innen/ca Januar/februar tenker jeg ;)

-Vekta var de glad for var på vei ned, men jeg er bare 2-3 kg ifra maks bmi så tenker at jeg må bare være flink helt frem til jul, faktisk. :wtf:
    Har ikke lagt noen plan på hvordan eller hvor lenge jeg skal holde på med vektnedgang og snop/brus kutt men tenker det kanskje blir enklere å bli gravid og at jeg slipper å gå ned de ekstra ekstra ekstra (!) kiloene etter et andre svangerskap også :dead: men ingenting er skrevet i stein da.

Alt i alt er jeg/vi veldig fornøyd med denne avgjørelsen/avklaringen. Vi ringer bare 1 mnd før til klinikken ca når vi er klar (og blir det naturlig ammeslutt før det så kjører vi jo på såklart:)) jeg er glad for at jeg forhåpentligvis slipper medisiner og fucke til kroppen mer, iallefall i første omgang. Så nå får vi se, om det blir en ventespire og regelmessig syklus, eller ingenting skjer og uregelmessig syklus og tull :confused:

• Liker Liker x 6

Del denne siden